Gå til innhold

Hjelp, er jeg gal?


Gjest Gutt198023

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt198023

Jeg er en gutt på 23 år. Jeg har i de siste 3 årene slitt med dårlig selvtillit. Dette har ført til at jeg føler at jeg i livet ikke kommer meg fram og at jeg ikke kommer ut av en ond sirkel.

Bare for å understreke det:

1) jeg har strøket til førerprøven 7 ganger

2) jeg har ingen jentevenner

3) jeg føler meg så alene i klassen, jeg går på BI men har ingen studivenner, de jeg har er opptatt med andre grupper

4) jeg spiller aktivt fotball men har skiftet lag hele 9 ganger

5) jeg er liten av vekst (162 cm) og brukte lang tid på å komme meg over det. Nå er det hårtapet som er problemet. Går kortklipt hele tiden

6) Er skikkelig sur på faren min fordi han aldri støtter meg. I en lang periode mobbet en venn av faren min meg for høyde, hårtap og slikt og faren min sa aldri noe. Til slutt klikket det for meg og jeg skjelte kompisen hans ut. Han fortalte faren min dette og faren min sa til moren min at det var ikke bra gjort av gutten. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Dette og mer har gjort meg til et usikkert menneske. Jeg har perioder der jeg føler meg skikkelig bra og føler meg på topp men så kommer dager der jeg ser meg i speilet og ikke liker det jeg ser.

Jeg frykter at jeg for resten av livet skal forbli slik. Er allerede 23 og føler at jeg har tapt mye.

I klassen har jeg veldig få bekjente. På klassefester har jeg opplevd å være for meg selv.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...