Gå til innhold

VIVO video in/video out)


andungen

Anbefalte innlegg

Heisann,

blir mer og mer frustrert her jeg sitter. Har kjøpt meg ny pc med et Nvida GeForceFX 5600 grafikk kort (med 256 ram på kortet

Kortet har en VIVO inn/utgang med ni hull. Har lett og lett i diverse butikker for å finne en slik plugg, men det eneste jeg kommer over er s-video med fire pinner.

Skal koble pc'n opp mot vhs spilleren for å lagre gamle videoer og redigere dem.

Virker som ingen har peil på denne type vivo plugg når jeg spør. Er det så uvanlig?

Har sjekka nettbutikker også men finner ikke noe der heller.

Forøvrig: leste et sted at det ikke nytter å koble s-video til VHS da skjermbildet bare vil bli sort hvitt. En må bruke composite. Siden kortet mitt "bare" har vivo, hvordan løser jeg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kabelen du trenger skulle ha fulgt med PCen.

VIVO=VideoInVideoOut

Kortet ditt har sikkert både S-video og kompositt video i alle retninger når du bare får den rette kabelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabelen du trenger skulle ha fulgt med PCen.

VIVO=VideoInVideoOut

Kortet ditt har sikkert både S-video og kompositt video i alle retninger når du bare får den rette kabelen.

Ja, det eneste jeg tror jeg fikk med var en firewire ledning. Var innom butikken for å høre etter en vivo ledning, men der stod det bare en ukompetent dust av en kvisete fjortis som ikke ante opp og ned på noe som helst.(som vanlig er når en er dum og kjøper pc via kjeder - expert kjeden) Vanligvis har jeg kjøpt tidligere pc'er via nett og vært meget godt fornøyd, men denne ble kjøpt litt fort og gæli, til en meget gunstig pris. Vel, får tusle tilbake og prøve å oppspore noen oppegående individer på teknisk avdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...