Gå til innhold

Rompa er vel i veien....tenker jeg


Gjest useriøs jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest useriøs jeg?

Har alltid vært litt undrende til hvordan store mennesker får til å ha sex liksom. Jeg mener IKKe å være provoserende her, iallefall er ikke det min hensikt, men jeg bare lurer...

Hvordan klarer f.eks mannen å ta dama bakfra hvis hun har en rompe så stor som et spisebord, ..får han da dytte p*kken inn i henne? Eller er man da avhengig av å ha en kjempelang en..?

Og hvordan klarer hun ri ham uten at han ikke kreperer av for lite luft..? Eller misjonærstillingen hvis han er tung?

Dumme spørsmål, men jeg har alltid lurt litt på om det er tungvint å ha sex hvis man er overvektig elletr om det går like fint som for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo mange flere muligheter når man knuller en feit person. Man kan knulle mellom valkene for eksempel. Feite folk svetter mye så glidemiddel trengs ikke!

Dessuten: Hvis rompa er for stor så kan den brukes som spisebord..du kan dekke på kopper og fat og servere den deiligste mat.. ja hvis rompa di er stor!

Som kjent er det godt mulig å pule på et bord, så hvis flere personer inkluderes kan den tykke personen fint brukes som møbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange flere muligheter når man knuller en feit person. Man kan knulle mellom valkene for eksempel. Feite folk svetter mye så glidemiddel trengs ikke!

Dessuten: Hvis rompa er for stor så kan den brukes som spisebord..du kan dekke på kopper og fat og servere den deiligste mat.. ja hvis rompa di er stor!

Som kjent er det godt mulig å pule på et bord, så hvis flere personer inkluderes kan den tykke personen fint brukes som møbel.

Nå var du nesten stygg synest jeg. Men som jeg lo :-D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Marits Vonde Behn

Her er det utviklet en fin teknikk,

Du legger ei plate fra senga og skrått ned på gølvet.

Oppå plata legger du en madrass, teppe e.l. for å få det behagelig.

Mannen legger seg oppå plata med hodet ned på gulvet og beina i senga, og da vil evt.

overskudd av hud og mave velte ned mot gølvet

og mor kan bare skreve over å peise på.

God tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD SOM DU SLITER! Hvordan kan store mennesker ha sex? og den med planka?! whatta fuck tenker dere på?! det er så tåpelig og idiotisk at jeg skjems over dere! hvordan de får det til, og det gjør de, er vel deres problem! hvordan får tynne mennesker det til da? brekker de ikke sammen når de får orgasme kanskje? HERREGUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD SOM DU SLITER! Hvordan kan store mennesker ha sex? og den med planka?! whatta fuck tenker dere på?! det er så tåpelig og idiotisk at jeg skjems over dere! hvordan de får det til, og det gjør de, er vel deres problem! hvordan får tynne mennesker det til da? brekker de ikke sammen når de får orgasme kanskje? HERREGUD!

ta deg en "lykkepillar".

dette er jo forumet for alle typer skumle spm, tåler du ikke det får du gjemme deg under dyna.

har forøvrig lurt litt på det selv, men har nå fått fyldige svar fra MM's vonde B, og soleil..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spørsmålskriveren

HERREGUD SOM DU SLITER! Hvordan kan store mennesker ha sex? og den med planka?! whatta fuck tenker dere på?! det er så tåpelig og idiotisk at jeg skjems over dere! hvordan de får det til, og det gjør de, er vel deres problem! hvordan får tynne mennesker det til da? brekker de ikke sammen når de får orgasme kanskje? HERREGUD!

Næmmen uff så tykk du er blitt, starsky. Må ikke forbruke noen kalorier i ditt utbrudd nå, da.

Vet du, jeg tror du tok dette litt vel personlig. Det er da bare humor det som soleil skrev iallefall. Det med planken var kanskje litt drøyt, jeg vet ikke.

Men det er da uansett ikke seriøst ment. Og spørsmålet jeg skrev i utgangspunktet her var veldig seriøst.

Jeg har selv vært overvektig en gang for 5 år siden. Jeg er 170 høy og veide da 100 kg. Jeg hadde sex med EN mann da, og han klarte faktisk ikke trenge inn i meg bakra fordi rumpa mi var for stor. Der og da sa han det faktisk rett ut. Hvor gøy er det da?

Nå veier jeg betraktelig mye mindre, og har pga denne ene erfaringen gjort meg mine tanker om hvor vanskleig det kan være å ha sex når man er stor. (Og sikkert hvis man er spinkel også, hva vet jeg). Uansett, i dag har ingen menn problemer med å komme seg inn bakfra hos meg.

Ok? Innlegget var faktisk ikke ment for å provisere, men jeg burde kanskje sagt i utgangspunktet at noe her var selvopplevd, Men det ble litt flaut. Ok, nå vet du det!

Slutt å sutre, jeg har tross alt vært der og tar det med humor. Det kan vel du og? Ikke være så høytidelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selv overvektig

Næmmen uff så tykk du er blitt, starsky. Må ikke forbruke noen kalorier i ditt utbrudd nå, da.

Vet du, jeg tror du tok dette litt vel personlig. Det er da bare humor det som soleil skrev iallefall. Det med planken var kanskje litt drøyt, jeg vet ikke.

Men det er da uansett ikke seriøst ment. Og spørsmålet jeg skrev i utgangspunktet her var veldig seriøst.

Jeg har selv vært overvektig en gang for 5 år siden. Jeg er 170 høy og veide da 100 kg. Jeg hadde sex med EN mann da, og han klarte faktisk ikke trenge inn i meg bakra fordi rumpa mi var for stor. Der og da sa han det faktisk rett ut. Hvor gøy er det da?

Nå veier jeg betraktelig mye mindre, og har pga denne ene erfaringen gjort meg mine tanker om hvor vanskleig det kan være å ha sex når man er stor. (Og sikkert hvis man er spinkel også, hva vet jeg). Uansett, i dag har ingen menn problemer med å komme seg inn bakfra hos meg.

Ok? Innlegget var faktisk ikke ment for å provisere, men jeg burde kanskje sagt i utgangspunktet at noe her var selvopplevd, Men det ble litt flaut. Ok, nå vet du det!

Slutt å sutre, jeg har tross alt vært der og tar det med humor. Det kan vel du og? Ikke være så høytidelig!

Bullshit, det du skriver. Det spiller da ingen rolle om man er 100 kg og 170 cm, rumpa er ikke i veien. Da må det i så fall være noe feil med deg.

Jeg er selv overvektig, mer enn det du var, og har aldri hatt problemer. Ikke de jeg kjenner heller, hverken menn eller kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...