Gå til innhold

Stryking av innlegg på adopsjon

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Syns ærlig talt at det var unødvendig å stryke innlegget som ble skrevet ang. hudfarge. Her var det mange fine innspill, jeg syns det må være lov til å ha denne frykten om at ungene kan bli mobbet pga. hudfarge, og å få lov til å ta opp dette på en grei måte. Noen av svarene er jeg enig i at kunne slettes.

Hvorfor ble hele innlegget slettet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121027-stryking-av-innlegg-p%C3%A5-adopsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er synd at trådene om hudfarge ble slettet. Riktignok var det en del skittkasting, men også mye som var vel verdt å la stå.

Det forsvant blant annet et innlegg fra 3D om frykter som adopterte kan ha, og det skulle jeg gjerne lest omigjen, for det syntes jeg var nyttig.

Gjest Moderator

Jeg synes også det er synd at trådene om hudfarge ble slettet. Riktignok var det en del skittkasting, men også mye som var vel verdt å la stå.

Det forsvant blant annet et innlegg fra 3D om frykter som adopterte kan ha, og det skulle jeg gjerne lest omigjen, for det syntes jeg var nyttig.

Har sendt deg en mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...