Gå til innhold

Ingen orgasme?


Starsky

Anbefalte innlegg

Først av alt, når dere leser dette, så tenker dere vel no lignene "herregud..stakkars jente vet ikke bedre" eller noe.. menneh.. anyway, jeg er ei jente på 15 som har hatt sex ca 6 ganger med fast partner. jeg er veldig glad i han, og han har gitt meg mange orgasmer ved å fingre/ og eller slikke meg. Men det er bare det, at når vi har sex får jeg rett og slett ingen orgasme. jeg er ikke i nærheten en gang.. og noen ganger kan det nesten være litt ubehagelig, det er jo synd for begge. for vi begge vil jo nyte det.. er det noen tips eller råd jeg kan få? eller..er det bare meg det er noe galt med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt på 23

Mange jenter opplever aldri å få orgasme ved samleie, så du er helt normal.

Imidlertid er du fortsatt veldig ung, og du sier jo selv at du bare har hatt samleie med partneren din seks ganger.

Ting tar tid, og forhåpentligvis kommer orgasmen etter hvert som dere blir bedre kjent med hverandre og du vet hva som skal til for at du skal komme.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye vanskeligere å få orgasme under samleie enn under f.eks. forspillet. De fleste kvinner trenger å bli stimulert på klitoris for å få orgasme, og det kan være vanskelig under samleie. Får man det til kan det være vanskelig å konsentrere seg om noe godt på to steder (penis i vagina, og stimulering av klitoris).

Så du er helt normal. Det dere kan prøve er at du kun konsentrerer deg om deg selv under samleiet. Du kan til og med ligge helt stille om du ønsker det. Kanskje du kan kose med klitoris selv, mens han bruker penis i vagina.

Slapp av, og nyt selv om du ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...