Gå til innhold

Blokkere avsendere i Outlook?


molli

Anbefalte innlegg

Tidligere brukte jeg Outlook Ekspress, men nå bruker jeg Outlook.

En funksjon jeg ikke kan finne igjen i Outlook, men som jeg hadde i OE, er å blokkere utvalgte avsendere.

Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Jeg har funnet ut at jeg kan markere avsender som "Useriøs e-post", og så lage en regel som flytter dem direkte til mappen "Slettede elementer", men jeg vil mer enn det! Jeg vil blokkere dem fra å komme frem til meg overhodet!

Noen som vet hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett opp et filter som sletter mailen fra serveren dersom avsenderen er det-og-det.

Filter mener jeg finnes under verktøy - regelveiviser.

Det beste er allikevel å bruke programmet Mailwasher. Her er det bare å krysse av for de du ikke vil ha, de du vil svarteliste, ev. høyreklikke og velg "add entire domain to blacklist" dersom domenet f.eks er "cashoffers.com" eller noe annet latterlig spam-domene.

Utrolig praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp et filter som sletter mailen fra serveren dersom avsenderen er det-og-det.

Filter mener jeg finnes under verktøy - regelveiviser.

Det beste er allikevel å bruke programmet Mailwasher. Her er det bare å krysse av for de du ikke vil ha, de du vil svarteliste, ev. høyreklikke og velg "add entire domain to blacklist" dersom domenet f.eks er "cashoffers.com" eller noe annet latterlig spam-domene.

Utrolig praktisk!

Og hvor får man tak i dette Mailwasher? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor får man tak i dette Mailwasher? :-)

Siste gratisversjon av mailwasher tar bare én email, såvidt jeg har skjønt. Hvis du har mer enn en må du enten grave opp en eldre versjon (som jeg bruker) eller kjøpe mailwasher pro.

Men har du bare én, så er det jo greit.

http://www.mailwasher.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...