Gå til innhold

Høgskole og stipend?


Gjest laanekassen

Anbefalte innlegg

Gjest laanekassen

Hva er mulihet å få i stipend eventult lån når jeg har to store barn (12 og 14 år) og er eneforsørger for disse? Jeg bare lurer fordi jeg var inne på lånekassens kalkulator og tilsammen kunne jeg få lån og stipend på ca 8000 kr i mnd. Synes det hørtes lite ut eller? Hvor mye er lån og stipend? Hvordan klarer dere andre det med økonomi. Jeg blir ikke å ha noen jobb i tillegg til studie. Kanskje det blir veldig knagre tider for oss da. Jeg har ikke særlig høyt bidrag fra faren deres heller. Hva kan man egentlig få gjennom lånekasse når en har to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med to barn og ugift/ikke samboer med felles barn, ikke i foreldrehjemmet, studere hele året, kommer jeg frem til dette: 105 800;

ca 8000 i mnd er tallet for de som ikke har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sette opp hele regnestykket med utgifter og inntekt. Prøv også å tenke på hva du vil med livet ditt. Prøv å regne barnetrygd og barnebidrag for å se om det blir nok. Hvor mye vil du få hvis du jobber? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...