Gå til innhold

frosken


Gjest ikke undertegnet......

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet......

Jeg skal på visning på mandag jeg :)

Selv om jeg flytter skal jeg nok skaffe meg internett, så da blir jeg her jeg..

Skal til psykiater på mandag så da håper jeg han kan vurdere medisinvalget bedre..

Trenger noen krykker nå i dette kaoset det har vært siste tiden..

sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette var hyggelig å lese! Du trenger tydeligvis å få flyttet - og jeg tror også du trenger noen til å hjelpe deg med å sortere litt akkurat nå.

Prøv å tenke gjennom hvordan ting var når du hadde det bedre - og hva som er forskjellen mellom da og nå. Dette kan være et godt utgangspunkt for å prate med psykiateren.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva med tornerose?

Hei!

Dette var hyggelig å lese! Du trenger tydeligvis å få flyttet - og jeg tror også du trenger noen til å hjelpe deg med å sortere litt akkurat nå.

Prøv å tenke gjennom hvordan ting var når du hadde det bedre - og hva som er forskjellen mellom da og nå. Dette kan være et godt utgangspunkt for å prate med psykiateren.

Lykke til!!!

Ja angsten er stadig vedvarende og vet ikke helt hvordan komme ut av denne onde sirkel. Må i hvertfall finne på noe lurt snart, fordi jeg skal i praksis om fem uker, og det er ikke lenge til.

Sover knapt også for tida, får snakke med psykiateren om evt medisiner også som krykker akkurat nå.

Selv om jeg gruer meg til observasjonspraksisen i morgen så kan jeg se frem til time med psykiater og til visning.

Må prøve å tenke sånn.

Takk for at du svarte meg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Dette var hyggelig å lese! Du trenger tydeligvis å få flyttet - og jeg tror også du trenger noen til å hjelpe deg med å sortere litt akkurat nå.

Prøv å tenke gjennom hvordan ting var når du hadde det bedre - og hva som er forskjellen mellom da og nå. Dette kan være et godt utgangspunkt for å prate med psykiateren.

Lykke til!!!

Så vet du det frosk ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...