Gå til innhold

Dr. Münster


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Ser du har god tid i dag - og har produsert mye ekstraarbeid for meg.

Kan jeg få foreslå en tur i skogen for å plukke tyttebær i stedet for denne stillesittende aktiviteten? Det vil være mye bedre for oss - og kanskje for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr. Münster

Kjære Webmaster, tilsyn!

Jeg vet ikke hvorfor mine vennligsinnede innlegg her fremskaffer en ekstra mengde arbeid for Dem. Men jeg vil nødig at De skal slite Dem ut bare på grunn av meg.

Jeg registrerer at De ikke ønsker at mennesker skal møte mine innlegg ikke med saklige kommentarer, og at De heller velger å sensurere dem. Dette til tross for at De ikke vil finne noen rasistiske, sexistiske eller på annen måte usaklige meninger i dem.

Hvorfor De ikke ønsker et fritt forum for utveksling av meninger og/elle eller erfaring er for meg en gåte. Men De er i Deres fulle rett til å anvende sensur mot meninger De ikke liker.

Og for at De ikke skal måtte oppsøke Deres fastlege bare på grunn av meg, absenterer jeg meg herved.

Takk for den lille tiden jeg fikk her.

Med de beste hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kjære Webmaster, tilsyn!

Jeg vet ikke hvorfor mine vennligsinnede innlegg her fremskaffer en ekstra mengde arbeid for Dem. Men jeg vil nødig at De skal slite Dem ut bare på grunn av meg.

Jeg registrerer at De ikke ønsker at mennesker skal møte mine innlegg ikke med saklige kommentarer, og at De heller velger å sensurere dem. Dette til tross for at De ikke vil finne noen rasistiske, sexistiske eller på annen måte usaklige meninger i dem.

Hvorfor De ikke ønsker et fritt forum for utveksling av meninger og/elle eller erfaring er for meg en gåte. Men De er i Deres fulle rett til å anvende sensur mot meninger De ikke liker.

Og for at De ikke skal måtte oppsøke Deres fastlege bare på grunn av meg, absenterer jeg meg herved.

Takk for den lille tiden jeg fikk her.

Med de beste hilsener

Det takkes for denne hensynstagen! Det hadde vært fint om nye varianter av skikkelsen ikke gjenoppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Webmaster, tilsyn!

Jeg vet ikke hvorfor mine vennligsinnede innlegg her fremskaffer en ekstra mengde arbeid for Dem. Men jeg vil nødig at De skal slite Dem ut bare på grunn av meg.

Jeg registrerer at De ikke ønsker at mennesker skal møte mine innlegg ikke med saklige kommentarer, og at De heller velger å sensurere dem. Dette til tross for at De ikke vil finne noen rasistiske, sexistiske eller på annen måte usaklige meninger i dem.

Hvorfor De ikke ønsker et fritt forum for utveksling av meninger og/elle eller erfaring er for meg en gåte. Men De er i Deres fulle rett til å anvende sensur mot meninger De ikke liker.

Og for at De ikke skal måtte oppsøke Deres fastlege bare på grunn av meg, absenterer jeg meg herved.

Takk for den lille tiden jeg fikk her.

Med de beste hilsener

Du er sannsynligvis en gal drittsekk, men siden du liker å føre et dannet språk, synes jeg det er synd at du gir deg. Det er nok vulgaritet her inne som det er, og noens motvekt er velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...