Gå til innhold

Goliath


mchuldra

Anbefalte innlegg

Hei på deg.

Fremkalte en film denne uka. Bilder fra turen du ikke var med på.

Vi var utrolig heldige. Flott vær, flotte veier, god mat og drikke, flotte mennesker og noen supre dager på banen. Akkurat passe med folk.

Sesongen nærmer seg nå slutten, men jeg tviholder litt til på følelsen av det å kjøre sykkel på tørre veier.

Kommer til å sette inn sykkelen på samme sted som sist. Regner med å ta ut samme sykkel til neste år, men det hadde smakt godt med noe nyere også.Hvorfor er det så kjedelig å være voksen og ansvarsbevist?

Regner ikke med at du leser dette før til mandag. Håper du har hatt ei super helg og at du får ei god uke.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jeg missunner dere den turen veldig!! Selv har det vært en svært hektisk uke på jobben, og flere er i vente.

Har ikke satt inn sykkelen selv heller, og når jeg gjør det så blir også det samme sted som i fjor. Og det blir samme sykkelen som også jeg tar ut til våren igjen:-)

Men jeg håper det blir enda flere trackdays til neste år, og ikke minst en Ringen tur!

Kanskje vi sees i løpet av høsten/vinteren. Tror en av våre felles bekjente prøver å få til noe slikt, selv om det måtte utsettes litt. Det skal i så fall bli gøy - så ta med alle bilder!! :-)

Vi snakkes!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...