Gå til innhold

Laguna


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Ville bare si i fra at vi kommer en tur til Oslo i oktober. Siden du bor så sentralt til som du gjør har vi bestemt oss for å bruke sofaen din noen dager. Vi skal ha med hun jeg er onkel til også, så du må passe på å kjøpe endel spesiell mat siden hun er allergisk mot mye. Jeg har for øvrig litt vondt i ryggen for tiden så det beste er kanskje at du sover på sofaen og at jeg tar sengen.

Siden du har sett så mye av oslo og har muligheten hele tiden tenkte vi kanskje at du kunne passe ungene så vi kan ut å kose oss mens vi er der. Det med å gå naken rundt i leiligheten trenger du ikke bekymre deg over. Bare lat som om vi ikke er der å gå naken hele tiden du, vi gjør ingenting av det vi. Vi går for øvrig mye nakne selv så da er det jo bare greit at vi gjør det alle sammen.

Håper forresten at du kjøper inn godt med mat og øl. Det er så dyrt at det er mye billigere for meg at du gjør det.

Vi er ikke sofaslitere altså, vi kommer bare innom på en langweekend.

Sees snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei du - den går ikke.

Jeg har booket stuen hos Laguna hele oktober. Jeg er der på forretning, men jeg tok med noen venner som har et eget messingband, og som skal komponere en egen takke-marsj til Laguna.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du - den går ikke.

Jeg har booket stuen hos Laguna hele oktober. Jeg er der på forretning, men jeg tok med noen venner som har et eget messingband, og som skal komponere en egen takke-marsj til Laguna.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Så klart..Velkommen, velkommen..

Håper carlberg går bra på ølfronten og cola til barna? Skal jeg skaffe gjestelisteplass på et par fete happenings men jeg er i gang og? Så har dere noe gøy å gjøre mens jeg barnevakter mener jeg?;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Å nei du - den går ikke.

Jeg har booket stuen hos Laguna hele oktober. Jeg er der på forretning, men jeg tok med noen venner som har et eget messingband, og som skal komponere en egen takke-marsj til Laguna.

Med vennlig hilsen

Jepp, bare å komme..Jo flere jo koseligere;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei du - den går ikke.

Jeg har booket stuen hos Laguna hele oktober. Jeg er der på forretning, men jeg tok med noen venner som har et eget messingband, og som skal komponere en egen takke-marsj til Laguna.

Med vennlig hilsen

Hvor faen skal du gjøre av dem da? Dimmu Dævel, bandet til kameraten min ville gjerne være med inn. De kan vøre litt tvilsomme dersom de ikke får viljen sin, så jeg er redd messing orkesteret kan få gjennomgå. Kjedelig når noen pisser i tubaen og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart..Velkommen, velkommen..

Håper carlberg går bra på ølfronten og cola til barna? Skal jeg skaffe gjestelisteplass på et par fete happenings men jeg er i gang og? Så har dere noe gøy å gjøre mens jeg barnevakter mener jeg?;o)

Gjerne det. Pass på at du har full tank på bilen også slik at vi kommer oss litt ut.

Ja, også vil jeg helst at du passer på at du har ordentlig mykt toalettpapir. Jeg har litt sensitiv stump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Gjerne det. Pass på at du har full tank på bilen også slik at vi kommer oss litt ut.

Ja, også vil jeg helst at du passer på at du har ordentlig mykt toalettpapir. Jeg har litt sensitiv stump.

*lol*

Okidoki..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det blir tydeligvis folksomt der, for jeg skal også dit. Jeg skulle egentlig være på hotell, men siden hun inisterte, sa jeg ja

Jeg regnet jo med at jeg kunne ha med en venn, så du kunne jo falle under den invitasjonen også. Nå som hun tilmed ordner noen kule biletter er det jo bre å hive seg på når vi skal på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet jo med at jeg kunne ha med en venn, så du kunne jo falle under den invitasjonen også. Nå som hun tilmed ordner noen kule biletter er det jo bre å hive seg på når vi skal på byen.

God idé.... det viktigste er at hun sørger for at vi har det bra. Ber du henne kjøpe en ekstra tykk madrass til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest herremedhatt

Pertentlig, ukjent herre melder også sin ankomst på det tidspunkt. Antar at middagen er varm når etter at vi er blitt hentet på Gardermoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Gjerne det. Pass på at du har full tank på bilen også slik at vi kommer oss litt ut.

Ja, også vil jeg helst at du passer på at du har ordentlig mykt toalettpapir. Jeg har litt sensitiv stump.

Dere er morsomme! Hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...