Gå til innhold

Vondt i leggen


tiliti

Anbefalte innlegg

Gjentagende vondt i leggen, kjennes når jeg går, strekker ut fotbladet, og når jeg løfter det opp.

Er vondt på ene siden av den bakre, feite delen. Har hatt dette problemet flere ganger, men andre steder. F.eks ved siden av skinnbeinet o.l.

Er ikke vondt når jeg slapper av.

Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min hadde det slik. Det viste seg ¨å være boldpropp! Derfor må du undersøke dette hos din fastlege!

Er ikke dette rimelig unormalt i min alder?

Er bare 24. Er ikke spesielt stillesittende, slank, og røyker ikke.

Bruker p-piller da.

Er det noe som haster eller kan jeg se det an, jeg mener, hva nå enn det er har jeg hatt det før, og det har gått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette rimelig unormalt i min alder?

Er bare 24. Er ikke spesielt stillesittende, slank, og røyker ikke.

Bruker p-piller da.

Er det noe som haster eller kan jeg se det an, jeg mener, hva nå enn det er har jeg hatt det før, og det har gått over.

Sønnen min var 25 da han fikk boldproppi benet. Dersom du bruker ppiller kan du være utsatt, derfor oppsøk lege og få det undersøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken rødlig, blålig, lilla, hund, barn, katt eller kjøttøks.

Godt, godt. Hadde det ikke vært for at det går så inmari tregt å sende innlegg her på dol, så skulle jeg ha hjulpet deg altså. Jeg tror nemlig jeg vet hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Og du drikker bare juice ikveld sier du?

Lurer på hvordan du blir etter et par rødvin da .....

Jeg drikker juice og har nå pusset tanna mi - i riktig rekkefølge. Det er nemlig IKKE godt å først pusse tanna for SÅ å drikke juice. Hva dette har i tilliti sin tråd med leggvondt å gjøre, aner jeg virkelig ikke.

Respect!!

o-oo-ooo-oo respect!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt, godt. Hadde det ikke vært for at det går så inmari tregt å sende innlegg her på dol, så skulle jeg ha hjulpet deg altså. Jeg tror nemlig jeg vet hva det er!

hihi, fillern. Vel, nå har jeg vondt i begge beina, leddene i armene, og hodet. Men den ene delen av den andre leggen er det eneste med vondt midt i muskelen.

Diagnostiserer meg selv med dårlig kropp, for mye stress og lite søvn.

Og går til sengs.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...