Gå til innhold

Dårlige erfaringer.... Synspunkter?


Gjest experiensa

Anbefalte innlegg

så du skal bare se på? :)

*fritt for å være 'eksaminator'!*

Neinei. Jeg skal isåfall ikke se på. Det blir praktisk eksamen med meg. Selvsagt.

Dette høres vel egentlig litt slitsomt ut, så det blir nok med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neinei. Jeg skal isåfall ikke se på. Det blir praktisk eksamen med meg. Selvsagt.

Dette høres vel egentlig litt slitsomt ut, så det blir nok med tanken.

så du orker ikke fireogtyve på 8 timer? *ryster på hodet over dagens ungdom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du orker ikke fireogtyve på 8 timer? *ryster på hodet over dagens ungdom*

Skal jeg høre på nåværende "venninne", tidligere "venninner", platoniske venninner jeg snakker med sex om, kompiser jeg snakker sex med, statistikker, samt innlegg jeg leser her inne, så tror jeg at jeg klarer ganske så mye mer enn de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg høre på nåværende "venninne", tidligere "venninner", platoniske venninner jeg snakker med sex om, kompiser jeg snakker sex med, statistikker, samt innlegg jeg leser her inne, så tror jeg at jeg klarer ganske så mye mer enn de fleste :)

*registrerer at _du_ tror det* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*registrerer at _du_ tror det* ;)

Jupp, _tror_.

Den dagen jeg _vet_ blir jeg en elendig elsker som ikke lenger er åpen for forbedringer, nye ting og forandring av det jeg _tror_ fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, _tror_.

Den dagen jeg _vet_ blir jeg en elendig elsker som ikke lenger er åpen for forbedringer, nye ting og forandring av det jeg _tror_ fungerer.

de beste elskerene _vet_ at de er gode

selvtillit, og andre potente saker, strutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de beste elskerene _vet_ at de er gode

selvtillit, og andre potente saker, strutter!

Jeg _vet_ at jeg er god, men jeg _vet_ også at det alltid er muligheter for å bli bedre.

Det er intet i veien med selvtilliten når det kommer til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _vet_ at jeg er god, men jeg _vet_ også at det alltid er muligheter for å bli bedre.

Det er intet i veien med selvtilliten når det kommer til sex.

At du til stadighet må presisere det her inne, er et rimelig sikkert tegn på at selvtilliten ikke er helt på topp ;)

Nei, jeg tuller med deg.

*går og legger seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du til stadighet må presisere det her inne, er et rimelig sikkert tegn på at selvtilliten ikke er helt på topp ;)

Nei, jeg tuller med deg.

*går og legger seg*

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja. Det er ikke så godt å vite hva man skal gjøre med slikt.

Har også vært ute for en som går til direkte angrep på klitorisen min når han skal gi meg oralsex, istedet for å slikke litt rundt omkring, på innsiden av lårene, mellom kjønnsleppene osv for å pirre meg først, slik som GODE elskere har gjort. Dessuten gjør han det meste for hardt eller for fort.

Ideelt sett burde man jo snakke sammen om slike ting, men det er ikke så lett å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stormannstanker

Skal jeg høre på nåværende "venninne", tidligere "venninner", platoniske venninner jeg snakker med sex om, kompiser jeg snakker sex med, statistikker, samt innlegg jeg leser her inne, så tror jeg at jeg klarer ganske så mye mer enn de fleste :)

Stormannstanker kaller man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner deg. Du har for store tanker om deg selv om og om igjen... Du blir visst aldri frisk?

Jeg tror ikke jeg blir frisk med det første.

Du kjenner meg for øvrig ikke selv om du har møtt meg på et treff eller tre og vet navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stormannstanker

Jeg tror ikke jeg blir frisk med det første.

Du kjenner meg for øvrig ikke selv om du har møtt meg på et treff eller tre og vet navnet mitt.

Jeg føler at jeg kjenner deg for jeg har lest så mange av innleggene dine. Men jeg kjenner deg bare fra DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en generell respons til det du skriver:

Vi er alle forskjellige. Noen synes faktisk at enkelte av de tingene som er turn-off for deg er helt fantastisk.

Så det kan være greit å snakke sammen med elskeren før man køyer - og prøve å innstille seg på at menn ikke er tankelesere som automatisk skjønner hva de skal gjøre for at du skal bli tilfredsstilt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...