Gå til innhold

begynner å bli forskjøla.......


Gjest strandhai

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai

Heisann!

Merker tydelig at jeg begynner å bli forksjøla nå. Tett i nese og hals, og føler meg sånn passe dårlig.....

Det passer utrolig dårlig nå, jeg skal jobbe hele høstferien.

Har du noen gode råd til hvordan jeg skal kunne forebygge forkjølelse, eller bli kvitt den fort?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Pøs på med vitaminer og mineraler. Pluss ekstra dose c-vitaminer. Helst 1 grams. Få i deg hvitløk, naturell eller piller. Solhatt hjelper mange.

Pust inn vanndamp, det løser opp hvis det tetter seg i nesekanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøs på med vitaminer og mineraler. Pluss ekstra dose c-vitaminer. Helst 1 grams. Få i deg hvitløk, naturell eller piller. Solhatt hjelper mange.

Pust inn vanndamp, det løser opp hvis det tetter seg i nesekanalene.

Vanndamp bare øker bakteriene. Ikke lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville satset på ester c-vitamin (de er syrenøytrale) og lager ikke magevondt, også ville jeg drukket masse appelisinjuice (ferskpresset fra Tine). Kiwi, paprika og brocolli inneholder også mye c-vitamin. Ta en stor dose 1 gram c-vitamin og deretter kan du senke dosen (dele den i to). En dose om morgenen og en om kvelden til måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...