Gå til innhold

Kjærlighet gjør blind?


Gjest lengter

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre dette kort og ikke gå sånn inn i dybden.

Vi kranglet mye.

Det endte med at jeg mente vi burde flytte fra hverandre eller i det minste bruke litt tid borte fra hverandre.

Det ville hun ikke. Men 14 dager etter fant hun seg en ny fyr, og etter å ha møtt han bak ryggen min noen ganger før og etter jeg fikk vite om han, så flyttet hun inn med han.

3 uker etter begynte hun å spørre om hun kunne komme hjem igjen... savnet meg... elsket meg osv. Jeg ville ikke. Var helt knust. Dessuten ville hun ikke gjøre det slutt med han før at hun visste at hun kunne komme hjem igjen.

Hun har nå flyttet til en annen by og omsider gjort det slutt med han. Hun vil enda prøve på nytt med meg.

Er utrolg gla i henne enda... men jeg men klarer ikke glemme det hun gjorde mot meg. Dessuten har hun jo trossalt vært samboer med en annen... med alt det innebærer i 3-4mnder. Og hvis jeg skal ta henne tilbake må jeg ikke bare tilgi dette, og måten hun gjorde det på... men også gi opp jobben og livet mitt her... samtidig savner jeg henne så mye.

Er redd hun knuser meg igjen om jeg gir henne en ny sjangse.

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest samlivsxperten

Du er i tvil, derfor skal du ikke flytte til henne nå. Dine følelser omkring det at hun har bodd sammen med en annen kan være ødeleggende for et nytt forsøk.

Ta tiden til hjelp, ikke forhast deg eller la deg presse. Kanskje treffer du en annen du blir glad i, kanskje finner dere hverandre når tiden har gått og negative følelser har roet seg?

Det kan jo hende hun er en person som får panikk av å være alene, og nå tyr hun til deg igjen, kanskje i påvente av å treffe drømmetypen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva du enn gjør, ikke flytt sammen med henne. Gir du henne en ny sjanse, så bare vær kjærester.

Hun virker ikke som en særlig sympatisk person, men jeg kjenner jo ikke henne. Det kan kanskje også virke som om hun bruker deg som et sikkerhetsnett.

Kanskje du skal snakke med henne, fortelle henne hva du er redd for. Og si at hun ikke kan leke med deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...