Gå til innhold

kaos...


beib

Anbefalte innlegg

er for tiden på lukket avd,får dags permisjoner og utgang 4 kvarter per skift..frusrerende i begynnelsen,men etter hvert så har funnet roen..er ikke så flink til og fortelle personalet hvordan jeg har det..forteller det heller til lege,som jeg begynner og bli trygg på,,er nå redd for og bli utskrevet for jeg har over hodet ikke så gode dager som det virker som..er så redd for og bli såret..

det har vært 2 møter med fam min og det er vanskelig,sist snakket vi litt om huset jeg bor i og overgrepene..

jeg trekker meg mye tilbake på rommet,føler så mye kaos med de andre pasientene..har nok med mitt og mine problemer,er sliten av og være sterk for andre sin skyld..

føler jeg lever inni ett skall..kommer ikke ut..hadde det ikke vært for at jeg røyker så hadde jeg lagt under dynen hele tiden..

jeg savner og ha en mamma som kan støtte meg og ikke min overgriper..de tror meg,men de hjelper han for det..jef har stengt min mor ute,forlanger ikke noe følelse for henne..

har sluttet og spise,gikk opp masse i begynnelsen når jeg ble innlagt..da gikk det mye i cola,men nå drikker eg vann og cola light,det er en måte og holde kontrollen ved og ikke spise..jeg må ha kontroll over noe..

tårene kommer når jeg har lagt meg,så ingen ser..har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gråt i meg i søvn..

føler ett stort kaos inni meg...snart raser alt rundt meg,bare venter på det,kanskje de ser at jeg er sterk nok til og være ute nå og vente til ny innleggelse på nytt sted i desember..jeg orker ikke finne roen hjemme i mellom tiden,det er så vanskelig..

hva hjelper mot smerten,stemmene,minnene,bildene?kan jeg få tilbake livet mitt igjen?vil ha ett normalt liv..

jeg er så forbanna på min onkel som har påført så mye smerte på meg,hvordan kunne han?jeg husker så mye ekkelt som jeg ikke kan finne ord på.men det er i tankene mine hele tiden og latteren hans..han forfølger meg ...han er en syk persom som har gjort hele tv folkene sint på meg..tror jeg..derfor vil jeg ikke se på tv..jeg vil ligge på rommet med gardinen trukket for og høre på musikk...orker ikke forholde meg til annet enn lege samtaler og behandling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...