Gå til innhold

Trener dere??


luckyto

Anbefalte innlegg

Hei :o)

Har som noen vet to aborter bak meg og er utrolig redd for å oppleve det igjen. Dette var vårt siste forsøk så nå gjelder det liksom....

Er altså gravid. Fikk svar på blodprøven 23/9. Den var på 119 14 dg.er etter uttak. Det er høyere enn tidligere og jeg er litt mere optimisktisk.

Så til spørsmålet: Jeg har en periode trent nesten hver dag på ergometersykkel og styrketrening. Har fortsatt med det etter prøvesvaret. Ikke fult så ofte og ikke fult så lenge av gangen. I tillegg har jeg kuttet ut situps-en. Tror dere dette er greit?????

Treningen er utrolig viktig for hvordan jeg har det. Har til nå et mye bede svangerskap enn tidligere. Er ikke kvalm, sliten osv. Er i generelt mye bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det bare er godt å trene moderat, men selv har jeg gitt meg en pause frem til iallefall uke 12. Har fått beskjed av lege å ta det litt med ro på grunn av småblødninger. Har som deg mistet to ganger før og er litt "redd" selv om alle leger sier at man ikke kan gjøre noe galt av å være i bevegelse. Tror jeg ville ringt sykehuset eller tatt det opp med legen på ul. Legen skal jo kjenne din situasjon ut fra journaler osv så han kan sikkert gi deg et bedre svar enn oss "synsere"...

Uansett - lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert greit - i alle fall når du kutter sit-ups'ene. Og når det gjør at du føler deg bedre, viser jo det at det gjør godt.

For min egen del, ville jeg likevel roet det litt ned - i alle fall nå i begynnelsen.

Etter min MA, ble jeg helt hysterisk, så jeg turte ikke trene noe særlig på neste forsøk. Jeg er forsiktig denne gangen også, og begrenser meg til spaserturer - rask gange, gjerne på kvelden. Kroppen trenger jo å røre litt på seg, og rask gange er i alle fall helt sikkert ikke skadelig for noe. Dessuten tror jeg det er veldig bra med frisk luft. Da blir det mer oksygen i blodet, og det må da sikkert være bra for kameraten der inne også.

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...