Gå til innhold

Treg mage og blod sammen med avføring

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ofte hatt treg mage men har vært spesiellt plaget siden i sommer. Nå i det siste har jeg hatt blod sammen med treg avføring. Blodet er av en mørk farge og klumpete/geleaktig. Jeg spiser sunt med mye fibre og prøver å drikke mye samt litt mosjon 1-2 ganger pr. uke. På sensommeren fikk jeg av Osteopat en anbefaling om å ikke drikke melk, sukker og lite kjøtt i 10 dager samt drikke mye vann og dette hjalp tilsynelatende på mitt problem men synes det er en vanskelig diett å følge 100%. Etter dette fikk jeg hos lege konstantert lavt stoffskifte hos lege og tar medisiner for dette. Hva kan være problemet ?

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Lavt stoffskifte kan medføre treg avføring som igjen kan medføre feks.hemoroider.Hvis dette er mørkere blod,eller avføringen kan være generelt mørk/svart,bør tarmen kanskje undersøkes videre for å avkrefte annen tarmsykdom.Det kan ellers ta noe tid å få kroppen stabilisert etter at man starter med medisiner mot lavt stoffskifte.

• 4 uker senere...

Lavt stoffskifte kan medføre treg avføring som igjen kan medføre feks.hemoroider.Hvis dette er mørkere blod,eller avføringen kan være generelt mørk/svart,bør tarmen kanskje undersøkes videre for å avkrefte annen tarmsykdom.Det kan ellers ta noe tid å få kroppen stabilisert etter at man starter med medisiner mot lavt stoffskifte.

Hei igjen,

Jeg har mistanke om at jeg er forgiftet av tungmetaller. Kan dette forklare ovennevte symptomer ved at tungmetaller redusere skjoldbruskkjertelens funksjon. I tillegg har jeg nå fått bekretet at jeg har redusert sædkvalitet dvs. svært dårlig bevegelighet. Vi har vært ufrivillg barnløse i 3 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...