Gå til innhold

Nesespray


riche

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er ei jente på 28 år, som nå skal begynne med denne nesesprayen. Jeg starter allerede til onsdagen. Nå går dagene litt for sakte for meg, og jeg er veldig spent på om dette går iorden. Min mann og jeg har gått til utredning på Ullevål, og fått vite at det ikke var noe galt med noen av oss, men jeg blir ikke gravid allikevel. Jeg har i lengre tid trodd at det bare er meg det er noe galt med, men jeg ser jo at det er mange som er i samme båt som oss. Og det er litt godt å høre, når du i tider er ganske langt nede. Men ihvertfall nå går ting framover, og vi glerder oss veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Det er vel godt å være i gang nå da tenker jeg:)På onsdag mener jeg.

Ønsker dere lykke til!

Selv holder jeg på å spraye på 13.dagen nå og på onsdag skal jeg begynne med sprøytene:)

Jeg synes at tiden har gått ganske fort til nå men det pleier å være de siste ukene som er de værste..ventetiden..

Ja ja krysser alt for deg og meg og alle de andre prøverene!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Det er vel godt å være i gang nå da tenker jeg:)På onsdag mener jeg.

Ønsker dere lykke til!

Selv holder jeg på å spraye på 13.dagen nå og på onsdag skal jeg begynne med sprøytene:)

Jeg synes at tiden har gått ganske fort til nå men det pleier å være de siste ukene som er de værste..ventetiden..

Ja ja krysser alt for deg og meg og alle de andre prøverene!!

Hilsen

hei på deg!

tusen takk skal du ha! Det er så koselig å høre fra noen som er i samme båt.

Du som da har holdt på en liten stund med nesespray, har du merket noen forandring på kroppen? Noen av de jeg snakker med sier at kroppen forandrer seg, og at man blir veldig sur og lei seg i perioder.

Dette har jeg ikke tenkt så mye på, men det er allikevel artig å høre hva andre opplever.

Lykke til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Riche.

Ville bare ønske deg lykke til:) Er i samme situasjon som deg. Ikke funnet noe galt, eneste var at jeg hadde litt lav eggløsning(doktoren mente at det ikke hadde noe å si). Har for noen uker siden tatt siste prøver, og venter på svar når vi skal begynne. Er enig at det er GØRR å vente.

Et tips er å gå inn på fub sine sider. Det er kjempebra info. og mange i samme båt.

Håper alt ordner seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!

tusen takk skal du ha! Det er så koselig å høre fra noen som er i samme båt.

Du som da har holdt på en liten stund med nesespray, har du merket noen forandring på kroppen? Noen av de jeg snakker med sier at kroppen forandrer seg, og at man blir veldig sur og lei seg i perioder.

Dette har jeg ikke tenkt så mye på, men det er allikevel artig å høre hva andre opplever.

Lykke til dere også!!

hei igjen!

Etter ca en uke har jeg begynt å få hodepine og humøret er litt opp og ned..hehhe..men vi har vært igjennom dette før så min mann er forberedt på oppførselen min og vet hva han bør gjøre og ikke gjøre når hormonene herjer i meg:)

Men jeg må si at jeg klarer å beherske meg bedre nå enn på 1.forsøket..heldigvis.

har du ikke merket noen symptomer altså? da er du heldig:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen!

Etter ca en uke har jeg begynt å få hodepine og humøret er litt opp og ned..hehhe..men vi har vært igjennom dette før så min mann er forberedt på oppførselen min og vet hva han bør gjøre og ikke gjøre når hormonene herjer i meg:)

Men jeg må si at jeg klarer å beherske meg bedre nå enn på 1.forsøket..heldigvis.

har du ikke merket noen symptomer altså? da er du heldig:

hilsen

Hei,

jeg har tatt min første dose i dag, så foreløpig har jeg ikke reagert. Men vi leste gjennom bivirkningene i går, så da er vi begge forberedt på hva som kan komme. Men jeg innstiller meg på at det ikke vil skje noe. Tusen takk for svaret.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Etter ca en uke har jeg begynt å få hodepine og humøret er litt opp og ned..hehhe..men vi har vært igjennom dette før så min mann er forberedt på oppførselen min og vet hva han bør gjøre og ikke gjøre når hormonene herjer i meg:)

Men jeg må si at jeg klarer å beherske meg bedre nå enn på 1.forsøket..heldigvis.

har du ikke merket noen symptomer altså? da er du heldig:

hilsen

Hei,

nå har jeg gått på nesespray en uke, og nå har hodepinen kommet. Jeg er av den typen som ikke tar noe for dette. (smertestillende) Men i dag er det så ille at jeg godt kunne tenkt meg å vært hjemme. En annen ting jeg merket nå, er at jeg er mer sårbar enn vanlig. Kan bare se en film hvor noen gråter, og da renner tårene hos meg også.

men du, en annen ting jeg lurer på er, skal jeg miste mensen nå som jeg går på denne sprayen?

Tusen takk for tilbakemeldingen, det er så godt å vite at det er flere der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...