Gå til innhold

Hva skjer med ugkaren fremover?

Gjest tvmina
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nikki

Jeg har blitt fortalt at den første dagen så kom roseseremonien i gang først midt på natta. Dette er vel i og for seg kjent fra media, og man har da skyldt på at de måtte ta en del opptak. Men i går fikk jeg høre fra noen som var med på produksjonen, at årsaken var at 7 jenter trakk seg da de kom til huset. TVN måtte derfor ringe rundt til jenter som sto på reservelista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungung

Jeg har blitt fortalt at den første dagen så kom roseseremonien i gang først midt på natta. Dette er vel i og for seg kjent fra media, og man har da skyldt på at de måtte ta en del opptak. Men i går fikk jeg høre fra noen som var med på produksjonen, at årsaken var at 7 jenter trakk seg da de kom til huset. TVN måtte derfor ringe rundt til jenter som sto på reservelista...

Kanskje det hadde noe med at ungkaren så ut som grynte grynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja ryktene går,men jeg vil ikke si noe her før jeg vet om noen vil vite svaret..

JEG VIL VITE!!!!

Du får skrive en advarsel, sånn at de som ikke vil vite ikke leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

JEG VIL VITE!!!!

Du får skrive en advarsel, sånn at de som ikke vil vite ikke leser.

ok,har hørt rykter om at Cathrine (hun lyse som var på date med han)blir valgt.

Bare rykter om at det er sett at de to har stått og klint i ettetid et eller annet sted.

Så helt sikkert er det vel ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

ok,har hørt rykter om at Cathrine (hun lyse som var på date med han)blir valgt.

Bare rykter om at det er sett at de to har stått og klint i ettetid et eller annet sted.

Så helt sikkert er det vel ikke..

Så fint! hun virker som en "god" kandidat. Jeg heier på henne eller Evian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...