Gå til innhold

Jeg er ikke dau


Dorthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Trodde du og Ulv hadde rømt til Las Vegas for å gifte dere.

Der tok jeg nok feil :-(

Ha'kke rømt lenger enn til senga, tv'en og noen spennende bøker jeg av mangel på selskap. Men ble faktisk vant til å være uten nett etter noen uker.

Men det var litt stusselig i lengden ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha'kke rømt lenger enn til senga, tv'en og noen spennende bøker jeg av mangel på selskap. Men ble faktisk vant til å være uten nett etter noen uker.

Men det var litt stusselig i lengden ;o)

Hvilken bøker leste du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bøker leste du?

Bokhandleren i Kabul, noen av Sidney Sheldon og siste boka i Hulebjørnens Klan + noen andre som jeg lånte av venninnen min.

Og så ble jeg slave av dr Phil og Oprah igjen.

Som du skjønner kan jeg like gjerne sitte her og skravle og lese på andre sider på nettet :o). Det er like lærerikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Det er nesten skummelt men det føles faktisk nesten slik :o)

Ja, vi blir jo knytta til det stedet her etterhvert da....og ja, når jeg tenker på det, så har du helt rett. Jeg blir nesten litt redd sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi blir jo knytta til det stedet her etterhvert da....og ja, når jeg tenker på det, så har du helt rett. Jeg blir nesten litt redd sjølv...

Jeg er nesten sikker på at hvis noen hadde ropt Dorthe ute på gata så hadde jeg snudd meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Jeg er nesten sikker på at hvis noen hadde ropt Dorthe ute på gata så hadde jeg snudd meg :o)

Hæ? mener du at du ikke heter Dorthe? trodde virkelig at alle her inne bruker det navnet de er gitt....øøøh, maybe not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhandleren i Kabul, noen av Sidney Sheldon og siste boka i Hulebjørnens Klan + noen andre som jeg lånte av venninnen min.

Og så ble jeg slave av dr Phil og Oprah igjen.

Som du skjønner kan jeg like gjerne sitte her og skravle og lese på andre sider på nettet :o). Det er like lærerikt.

Bokhandleren i Kabul: Var den bra? Den har jeg også lyst til å lese :-)

Når det gjelder Dr.Phil, vel jeg pleier å se på han jeg også. Når det passer sånn. Fyren pakker ikke akkurat ordene inn i bomull, men sier som regel ting rett ut. Det har jeg sansen for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhandleren i Kabul: Var den bra? Den har jeg også lyst til å lese :-)

Når det gjelder Dr.Phil, vel jeg pleier å se på han jeg også. Når det passer sånn. Fyren pakker ikke akkurat ordene inn i bomull, men sier som regel ting rett ut. Det har jeg sansen for ;)

Synes kanskje den var litt treg innimellom så jeg har ikke lest den ferdig. Måtte ha noe mer spennende innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...