Gå til innhold

Han stopper midt i akten


Gjest vil bare forstå kjæresten...

Anbefalte innlegg

Gjest vil bare forstå kjæresten...

Jeg er en jente på 23 som har en flott kjæreste på 29. Forholdet er ganske nytt. Vi har det veldig bra sammen på mange plan, men sexlivet går bare halvbra om dagen.

Jeg er ganske mye mer erfaren enn ham, til tross for at han har hatt en del flere partnere enn meg.

Når vi har sex, hender det rett og slett at han stopper og trekker seg ut midt i akten. Han har rare unnskyldninger som "noen kan høre oss".

Så koser vi videre, men det blir ikke noe mer sex.

Et par ganger har han mistet ereksjonen, men han sier selv at det er fordi han har drukket øl.

Kan det være at han har ereksjonsproblemer, og at han ikke vil innrømme at han har det også i edru tilstand? At han trekker seg ut fordi han kjenner den begynner å bli slapp?

Jeg er så lei av halve akter!

Blir jo frustert av å ikke "få mitt" når jeg er kåt. Vil jo gjerne forstå hvorfor han avbryter sånn plutselig også, kan ikke være noe særlig for ham heller.

Jeg har spurt om det noe, men han bare avfeier det med dumme unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, høres rart ut.

Din teori om at han ereksjonsproblemer høres egentlig sannsynlig ut. Han kjenner vel plutselig at den er i ferd med å ramle ned, og så finner han på en "mindre pinlig" unnskyldning for hvorfor han stopper.

Sikkert ikke lett for han dersom han har potensproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, høres rart ut.

Din teori om at han ereksjonsproblemer høres egentlig sannsynlig ut. Han kjenner vel plutselig at den er i ferd med å ramle ned, og så finner han på en "mindre pinlig" unnskyldning for hvorfor han stopper.

Sikkert ikke lett for han dersom han har potensproblemer.

Merkelige greier :-) Skal jeg si det rått og brutalt: Han har ikke lyst på deg.

Hei SierDuDet. Nattevakt igjen?

Ville bare gi deg en liten klem i natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier :-) Skal jeg si det rått og brutalt: Han har ikke lyst på deg.

Hei SierDuDet. Nattevakt igjen?

Ville bare gi deg en liten klem i natten.

Jeg tviler på at det går på lysten, for det skal vel godt gjøres å finne ut midt i akten, når man er godt i gang at man plutselig blir lei. Dvs, for meg virker i hvert fall det litt fjernt.

Menmen, kommunikasjon mellom partene er tingen.

Jupp, nattvakt! Går det raskere her nå eller tar jeg feil? Det har vært så jævlig de siste par ukene at selv jeg ikke har giddi å sjekke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det går på lysten, for det skal vel godt gjøres å finne ut midt i akten, når man er godt i gang at man plutselig blir lei. Dvs, for meg virker i hvert fall det litt fjernt.

Menmen, kommunikasjon mellom partene er tingen.

Jupp, nattvakt! Går det raskere her nå eller tar jeg feil? Det har vært så jævlig de siste par ukene at selv jeg ikke har giddi å sjekke innom.

Jeg vet ikke om det går raskere, eller om det har vært tregt. Lei hele dol og har ikke vært her på lenge.

De har serverproblemer - det er min antagelse. Det er jaggu på tide å få noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det går på lysten, for det skal vel godt gjøres å finne ut midt i akten, når man er godt i gang at man plutselig blir lei. Dvs, for meg virker i hvert fall det litt fjernt.

Menmen, kommunikasjon mellom partene er tingen.

Jupp, nattvakt! Går det raskere her nå eller tar jeg feil? Det har vært så jævlig de siste par ukene at selv jeg ikke har giddi å sjekke innom.

Skal vedde på at ereksjonsproblem ofte er et skalkeskjul for manglende lyst. Og at påstanden om at menn tenker med pikken bare et ekstremt utslag av kvinnelig ønsketenkning.

God Natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vedde på at ereksjonsproblem ofte er et skalkeskjul for manglende lyst. Og at påstanden om at menn tenker med pikken bare et ekstremt utslag av kvinnelig ønsketenkning.

God Natt

Jeg har lite kunnskaper om ereksjonsproblemer, men kommer sikkert til å sette meg inn i det dersom jeg engang rammes av det.

Det er godt mulig du har rett, men i dette tilfellet virker det jo noe rart i og med at fyren åpenbart er klar som et egg fram til han er halvveis i akten.

Men som sagt: Kommunikasjon er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på hvor lenge dere holder på? er jo endel menn som blir slitne etterhvert, og dermed gir litt opp da de innser at utløsningen ikke er nærme nok til at de orker å holde på frem til det?

har du prøvd litt ulike stillinger, slik at du på en måte kan holde på litt, mens han er mer passiv? da vil du jo også merke bedre om den blir slapp fort, om du sitter på ham eksempel... og så kan du raskere komme til ditt eget klimaks...

men du må få lurt dette ut av ham tror jeg altså... for han er vel ikke homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite kunnskaper om ereksjonsproblemer, men kommer sikkert til å sette meg inn i det dersom jeg engang rammes av det.

Det er godt mulig du har rett, men i dette tilfellet virker det jo noe rart i og med at fyren åpenbart er klar som et egg fram til han er halvveis i akten.

Men som sagt: Kommunikasjon er tingen.

Har ikke peiling selv.

Skulle igrunnen tro at han ville få lyst til å fortsette like etterpå, ihvertfall om han er en av de som lar seg styre av biologiske incentativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare forstå kjæresten...

lurer litt på hvor lenge dere holder på? er jo endel menn som blir slitne etterhvert, og dermed gir litt opp da de innser at utløsningen ikke er nærme nok til at de orker å holde på frem til det?

har du prøvd litt ulike stillinger, slik at du på en måte kan holde på litt, mens han er mer passiv? da vil du jo også merke bedre om den blir slapp fort, om du sitter på ham eksempel... og så kan du raskere komme til ditt eget klimaks...

men du må få lurt dette ut av ham tror jeg altså... for han er vel ikke homofil?

Det er ikke lysten det er noe i veien med ihvertfall, for det er som regel han som tar initiativet til sex. Han er, som SierDuDet sier, klar som et egg.

Han er heller ikke homofil, det vet jeg sikkert.

Sexen har kanskje vart i et minutt eller to når han plutselig stopper. Andre ganger kan vi ha super sex i en time uten at han blir sliten eller vil gi seg.

Det kan ikke ha noe med at jeg er mer erfaren? Han snakker mye om det at han ikke er så god i senga som meg. Han virker litt usikker på det planet, men det har jo ikke plaget ham de gangene vi har hatt skikkelig bra sex! Jeg synes han er god i senga, og det har jeg også sagt til ham, så han burde ikke ha dårlig selvtillit.

Ikke greit å vite hva som egentlig er problemet når han bare feier det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er veldig redd for å ikke være bra nok, kan han få ereksjonsproblemer, fordi han bare konsentrerer seg om å vite hvordan du har det, og så feiltolker han noe.

Eller han er flau fordi ha faktisk har ereksjonsproblemer..

Ikke nevn ereksjonen, bare skamros han, både når dere har sex, og ellers. Og gjør det lenge, se for deg flere måneder, men ikke så ofte at han merker det.

Gutten kommer til å falle i staver, om han overhører at du sier det til venninnene dine f.eks.

Hvis dette ikke virker, først da, kan du spørre om han har ereksjonsproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lysten det er noe i veien med ihvertfall, for det er som regel han som tar initiativet til sex. Han er, som SierDuDet sier, klar som et egg.

Han er heller ikke homofil, det vet jeg sikkert.

Sexen har kanskje vart i et minutt eller to når han plutselig stopper. Andre ganger kan vi ha super sex i en time uten at han blir sliten eller vil gi seg.

Det kan ikke ha noe med at jeg er mer erfaren? Han snakker mye om det at han ikke er så god i senga som meg. Han virker litt usikker på det planet, men det har jo ikke plaget ham de gangene vi har hatt skikkelig bra sex! Jeg synes han er god i senga, og det har jeg også sagt til ham, så han burde ikke ha dårlig selvtillit.

Ikke greit å vite hva som egentlig er problemet når han bare feier det bort.

Få ham igang igjen ved å vise at du VIL ha ham, at du begjærer ham og at du elsker det når han begynner å bli aktiv igjen! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare forstå kjæresten...

Hvis han er veldig redd for å ikke være bra nok, kan han få ereksjonsproblemer, fordi han bare konsentrerer seg om å vite hvordan du har det, og så feiltolker han noe.

Eller han er flau fordi ha faktisk har ereksjonsproblemer..

Ikke nevn ereksjonen, bare skamros han, både når dere har sex, og ellers. Og gjør det lenge, se for deg flere måneder, men ikke så ofte at han merker det.

Gutten kommer til å falle i staver, om han overhører at du sier det til venninnene dine f.eks.

Hvis dette ikke virker, først da, kan du spørre om han har ereksjonsproblemer...

Jeg har ikke nevnt ereksjonen hans med et ord, verken til han eller venninner. Han vet ikke at jeg har gjennomskuet ham.

Jeg gir ham masse kompimenter, så han burde absolutt ikke ha dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke nevnt ereksjonen hans med et ord, verken til han eller venninner. Han vet ikke at jeg har gjennomskuet ham.

Jeg gir ham masse kompimenter, så han burde absolutt ikke ha dårlig selvtillit.

Men har du gjort det i mange måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare forstå kjæresten...

Jeg har ikke nevnt ereksjonen hans med et ord, verken til han eller venninner. Han vet ikke at jeg har gjennomskuet ham.

Jeg gir ham masse kompimenter, så han burde absolutt ikke ha dårlig selvtillit.

Forholdet er som sagt ganske ferskt, har ikke vært sammen mange ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...