Gå til innhold

det eneste jeg tenker på er å skade meg selv


susi33

Anbefalte innlegg

som sagt tidligere så kuttet jeg meg opp i helgen og måtte sy, men som regel når jeg kutter meg opp så blir jeg roligere, men ikke denne gangen, for der jeg kuttet meg opp nå,jeg kjenner ikke noe smerte,jeg har så lyst til å rive av bandasjen og fjerne stingene selv bare for å kjenne fysisk smerte, eller jeg har lyst å kutte meg opp mer, men jeg bor sammen med søstra mi, så jeg har kastet

barberbladene for hennes del og jeg kan ikke snakke med henne om akkurat det her nå får hun er bekymret nok fra før og hun sliter med sine psykiske problemer,. men jeg føler et så desperat behov for å skade meg selv\

jeg føler meg snytt sist gang jeg kuttet meg opp for i og med at de sydde så kjenner jeg ikke noen ting og det er det jeg har behov for akkurat nå, og kjenne fysisk smerte, for det gjør så vondt inni meg.

jeg skal jo begynne på nye medisiner, skal ta de første i kveld,så jeg burde være lettet at jeg endelig får begynt på nye medisiner, men det eneste jeg tenker på er å skade meg selv,jeg føler meg helt desperat, jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre.

hva er det som er galt med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt med deg.

Hvilke indre følelser er det som river og sliter i deg? Hvorfor føler du det? Hvordan kan du ta vare på det vonde i deg? Kan du ta den delen av deg selv, og gi den omsorg? Kan du finne den delen i deg selv, og holde omkring det? Hold omkring deg selv, når du har det vondt. Pakk deg godt inn i dyna, ha det varmt, godt og trygt.

Får du støtte underveis fra en god psykolog eller liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med deg.

Hvilke indre følelser er det som river og sliter i deg? Hvorfor føler du det? Hvordan kan du ta vare på det vonde i deg? Kan du ta den delen av deg selv, og gi den omsorg? Kan du finne den delen i deg selv, og holde omkring det? Hold omkring deg selv, når du har det vondt. Pakk deg godt inn i dyna, ha det varmt, godt og trygt.

Får du støtte underveis fra en god psykolog eller liknende?

hei

tusen takk for svaret ditt, ja jeg har samtale med en psykriatisk sykepleier en gang i uken, men hun har fri den uken herog det er så typsik at sånnt skjer når hun er borte. jeg syns ikke det er så lett å ta vare på seg selv, når jeg blir deprimert eller sinna så lar jeg det gå ut over meg selv, for jeg er ikke så flink til å si i fra til andre, vist jeg foreks.

er sinna på de, men jeg vet at det er noe jeg må jobbe med,men det er ikke så lett når en har vært selvskader siden jeg var 14 år, da er det ikke så lett å bryte det mønsteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...