Gå til innhold

Spm. til andre jenter om trekant


lise_27

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 27 som ikke

er i noe forhold nå.

På en fest pratet jeg en del

med en søt gutt jeg kjenner, og vi kom inn på temaet sex. Han lurte på om jeg hadde tenkt på trekant noen gang. Han hadde lyst til at vi to og en gutt til skulle ha det.

Det var en helt crazy ide, og

jeg trodde han bare tulla.

Vi er i samme vennekrets, og jeg spurte han senere en gang vi var på cafe (altså ikke i feststemning), om han

mente det for jeg ble ganske pirret av det. Han har

en deilig kropp, og han har noen venner som også er pene.

Det var en av disse han tenkte

kunne være med, og tulla

ikke med meg på festen.

Jeg har tenkt mye på det etterpå og fantaserer ofte

om det.

Er det noen jenter som har

vært med på trekant med 2 gutter og har

noen erfaringer om hvordan

det var og hvordan de følte

seg senere. Dette er en gutt

jeg stoler på, og de andre vennene hans er ikke direkte

i min vennekrets. (Tenker

mest på at det blir en trygg stemning og driter egentlig i rykter.)

Hvis det blir noen av skal

de selvfølgelig bruke kondom.

Hvilke stillinger blir godt for meg? Jeg kan godt gi oralsex til en, mens en annen

annen f.eks. tar meg bakfra.

Jeg tenkte det kunne bli litt

kjedelig i lengden, og har bare

vært "kreativ" med kjærester :)

Ønsker derfor å høre om andre

jenters erfaringer.

På forhånd stor takk for all

feedback fra jenter, for jeg

har kanskje en veldig deilig

opplevelse i nær framtid.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er eldre enn jeg var redd for tydligvis da, så innlegget mitt er derfor kanskje ikke så relevant.

men da jeg var sytten og var sammen med eksen min, så fantaserte han om dette. og jeg flørtet litt med gutten han ville skulle være med, så jeg ble vel litt pirret av dette.

nå viser det seg at eksen min kanskje har enda litt mer bifil legning enn jeg skjønte da, og det kan jo være det hadde blitt mer kos dem imellom enn jeg hadde håpet, for jeg fantaserte jo om to gutter som bare var der for å tilfredstille meg.

må si at jeg i ettertid er veldig veldig glad for at jeg ikke ble med på det, og at det ble med fantasien. spesielt med tanke på min nåværende partner. er veldig glad jeg ikke har en slik opplevelse på "samvittigheten" for det er jeg ikke så sikker på han ville synes var noe særlig...

det er jo tross alt veldig spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er eldre enn jeg var redd for tydligvis da, så innlegget mitt er derfor kanskje ikke så relevant.

men da jeg var sytten og var sammen med eksen min, så fantaserte han om dette. og jeg flørtet litt med gutten han ville skulle være med, så jeg ble vel litt pirret av dette.

nå viser det seg at eksen min kanskje har enda litt mer bifil legning enn jeg skjønte da, og det kan jo være det hadde blitt mer kos dem imellom enn jeg hadde håpet, for jeg fantaserte jo om to gutter som bare var der for å tilfredstille meg.

må si at jeg i ettertid er veldig veldig glad for at jeg ikke ble med på det, og at det ble med fantasien. spesielt med tanke på min nåværende partner. er veldig glad jeg ikke har en slik opplevelse på "samvittigheten" for det er jeg ikke så sikker på han ville synes var noe særlig...

det er jo tross alt veldig spesielt?

Takk for svar :-)

Ja, det er veldlig spesiellt.

Det kan bli veldig bra, eller

noe man angrer på; tror jeg da.

Det er derfor jeg spøre her :-)

Er det noen andre jenter som

har noen erfaringer/råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du gjør det, vær sikker på at denne vennen din ikke allerede har et avtalt spill med en kompis, og at sporten deres er å bare finne en eller annen jente. Hvis ikke det er helt greit for deg, da.

Hvis jeg var deg, ville jeg plukket ut nr.3 selv, hvis du ikke kjenner disse guttene veldig godt.

Ellers høres det jo ut som en ganske vanlig jentedrøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt trekant med to gutter. en gang når jeg var 18år og en gang da jeg var 19 eller 20år.

förste gangen var helt greit, og ikke noe mere enn det. men det var fordi jeg var skikkelig full, og ikke kjente de to guttene som var med (dum som jeg var).

andre gangen var med to kammerater, som jeg vet respekterer meg og mine önsker, og aldrig i verden hadde fortalt det videre til noen andre.

det var jeg og han ene som planla trekanten og så kunne jeg velge meg ut 3. mann.

det var veldig spennende, det var på sommeren og vi var ute på by`n og hadde fått litt i hode. så vi hadde trekanten ute.

det var veldig spennende og slikt. men synes liksom ikke at opplevelsen stemte med drömmene jeg hadde hatt om trekant.

kansje det hadde blitt bedre hvis vi hadde värt inne?

men, tenker som så; jeg har fått oppleve det og vet nå at jeg aldrig kommer til å gjöre det igjen. (ikke fordi jeg har fått meg samboer nå og er gravid). men fordi jeg fantaserer ikke om trekantlenger.

trekanten ble liksom ikke slik jeg hadde forventet meg. opplevelsen var ikke som forventet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt trekant med to gutter. en gang når jeg var 18år og en gang da jeg var 19 eller 20år.

förste gangen var helt greit, og ikke noe mere enn det. men det var fordi jeg var skikkelig full, og ikke kjente de to guttene som var med (dum som jeg var).

andre gangen var med to kammerater, som jeg vet respekterer meg og mine önsker, og aldrig i verden hadde fortalt det videre til noen andre.

det var jeg og han ene som planla trekanten og så kunne jeg velge meg ut 3. mann.

det var veldig spennende, det var på sommeren og vi var ute på by`n og hadde fått litt i hode. så vi hadde trekanten ute.

det var veldig spennende og slikt. men synes liksom ikke at opplevelsen stemte med drömmene jeg hadde hatt om trekant.

kansje det hadde blitt bedre hvis vi hadde värt inne?

men, tenker som så; jeg har fått oppleve det og vet nå at jeg aldrig kommer til å gjöre det igjen. (ikke fordi jeg har fått meg samboer nå og er gravid). men fordi jeg fantaserer ikke om trekantlenger.

trekanten ble liksom ikke slik jeg hadde forventet meg. opplevelsen var ikke som forventet...

Takk for svarene jeg har fått :)

Jeg skal tenke nøye igjennom

før noe skjer og har svar

fra dere med i vurderingen.

Hvilke sex stillinger vil være godt for meg?

Har noen erfaringer med det?

Jeg har lyst til å nyte av sex'en samtidig som det

blir veldig spesiellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :-)

Ja, det er veldlig spesiellt.

Det kan bli veldig bra, eller

noe man angrer på; tror jeg da.

Det er derfor jeg spøre her :-)

Er det noen andre jenter som

har noen erfaringer/råd ?

La det bli med fantasien! Fantasier er en ting, opplevelse noe annet. Nærast er du når du er borte, noko blir borte når du kjem nær, dette kaller eg hærverk, eg veit ikkje kven eg er??! Sa eg det riktig no? Nei, men se realitetene i øya.. dette kan du komme til å angre på, selv om det både pirrer og er spennende mens det står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...