Gå til innhold

problemer med mage


perma

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endel problemer med magen min. Har vanskelig for å få gått på do,må presse mye og har luft i magen.Er ikke helt sikker på om jeg er på rett forum,men jeg får prøve.

Grunnen til at jeg skriver er julen som kommer..Er blitt invitert til min samboers familie og jeg vet ikke om jeg skal reise fordi jeg har det problemet med å få gått på do. Klarer ikke å slappe av når jeg er på besøk, er veldig anspent og nervøs, og magen slutter på en måte å fungere. Merker at jeg holder litt igjen for ikke å lage lyd når jeg har luft i magen. Lurer litt på hva jeg kan gjøre for å slappe litt av og ikke tenke så mye på at jeg må gå på do (føler meg ikke særlig bra i magen visst jeg ikke får ut tilstrekkelig luft og gått på do to ganger om dagen).Dette er et veldig stort problem for meg i og med at det ender med at jeg ikke er så mye på besøk hos folk, og ivertfall ikke overnatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...