Gå til innhold

Ungkaren


Gjest flause

Anbefalte innlegg

Uff! Hva syns dere om ungkaren i dag da? Jeg syns Max blir verre og verre jeg, går bare på utseende hele tiden. Kult at hun svenske sa nei til han.

Nei, jeg blir flau på hans vegne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg! Jeg sitter også med en flau smak i munnen. Han ikke snakke for seg og småler hele tiden. Han virker også veldig barnslig og uerfaren. Kjedelig kanskje. Er uenig med deg at han har utseendet med seg...

Han er liksom ikke en tv-figur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Hei Flause....

enig med deg...fint at hun svenske sa nei. La du du merke til at han svenske...bare ga roser til di svenske jentene, og Max , ga til 2 av svenskene... lurer på hvilket spill Max spiller! syns han skal holde seg til di norske jentene .... sånn som han svenske holder seg til di svenske jentene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Enig med deg! Jeg sitter også med en flau smak i munnen. Han ikke snakke for seg og småler hele tiden. Han virker også veldig barnslig og uerfaren. Kjedelig kanskje. Er uenig med deg at han har utseendet med seg...

Han er liksom ikke en tv-figur.

joda... han har utseende med seg...men for mye... hvist du skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes Max er nokså flott jeg, da - men han surrer litt mye og blir litt for betatt av et pent utseende.

At han også gir roser til de svenske gjør vel ingenting? Har han lov til å date dem, har han vel også lov til å gi dem roser, vel?

Forøvrig virket han andre ungkaren noe snurt da Max ga rose til Marie L. Hm...her kan det bli intriger. Hvorfor er hun så fantastisk mye å trakte etter, da? Hun er jo en fake-babe hele henne.

Holder en knapp på Katrine eller Evian, jeg.

Men Max ser ut til å holde en knapp på Marie L. Hm....

Enig i at TVnorge kunne funnet seg en bedre ungkar, for han er kjedelig som rakkern. Noe så tregt! Men flott er han jo, da.

Så dere forresten hvor snurt Lene ble? Uff, og hun som danset rundt på plenen og var virkelig barnslig. Hrmpf.

Jaja, det var mitt bidrag til diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Flause....

enig med deg...fint at hun svenske sa nei. La du du merke til at han svenske...bare ga roser til di svenske jentene, og Max , ga til 2 av svenskene... lurer på hvilket spill Max spiller! syns han skal holde seg til di norske jentene .... sånn som han svenske holder seg til di svenske jentene....

Hva var galt med det da? De er jo der for å date både norske og svenske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var dårlige greier!!

At TVN klarer å dytte inn en fyr som er så fiksert på utseende (uten at han er så vanvittig fin selv). I tillegg er han utrolig kjedelig.

Og alt det kyssemaset, jeg holder med Beate som ble usikker på hva hun følte.

Jeg skjønner godt at de norske jentene er litt snurte. Han kunne jo gitt rose til norske damer, slik at noen svenske røyk ut også. Han gjorde jo den svenske ungkaren en kjempetjeneste.

De norske damene er jo pene og naturlige, men jeg skjønner at de føler seg underlegne i forhold til svenskene, når de behandles så forskjellig av Max.

Nei, jeg har ikke sansen for denne fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Han virker helt fjern syns jeg da. Han oppfører seg som en skikkelig fjortis.

Jeg holdt på å dåne da han sa om johanna , "ååå jeg ville bare nusse nusse nusse henne hele tiden". Og så hun maria han sikler på da, hallo. Han velger visst ut kun de jentene som er mest mulig stæsja opp og modellpene.

Greit nok at alle liker å se på pene mennesker. Men det skal vel gå an å være seriøs og ivertfall en gentleman. Han var ikke mye til gentleman da han overså omtrent de norske jentene så fort han fikk se de svenske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var dårlige greier!!

At TVN klarer å dytte inn en fyr som er så fiksert på utseende (uten at han er så vanvittig fin selv). I tillegg er han utrolig kjedelig.

Og alt det kyssemaset, jeg holder med Beate som ble usikker på hva hun følte.

Jeg skjønner godt at de norske jentene er litt snurte. Han kunne jo gitt rose til norske damer, slik at noen svenske røyk ut også. Han gjorde jo den svenske ungkaren en kjempetjeneste.

De norske damene er jo pene og naturlige, men jeg skjønner at de føler seg underlegne i forhold til svenskene, når de behandles så forskjellig av Max.

Nei, jeg har ikke sansen for denne fyren.

Hørte du hva han sa forrige uke da han så hu der maria for første gang. Han sa "åå det skjer no rart i kroppen min, æ veit itj ka det e". Og i går var han svett og rødmusset i trynet da han snakket med johanna eller ei av de andre. Det så ut som han prøvde å skjule en stor ereksjon i badekaret.

Ler meg helt skakk av den serien. Digger nok å se på den, innrømmer det.

Max virka som et ordentlig mannfolk i starten av serien, men nå dåner han bare han ser et blondt hår og stoore pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet - og Max - blir bare verre og verre.

Er det mulig å ha så lite intelligent å si? Han vet nok altfor godt at alt skal på tv etterpå slik at alle deltakerene får høre hva han sa i intervjuene. Så han skal liksom ikke si noe vondt om noen. Ikke at han trenger å baksnakke, men han blir for _glætt_!

Han har visst helt glemt de norske nå. Dust. Håper flwere sier nei..

Engasjert nå ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt dårlig til å tolke signaler ihvertfall, han burde jo ha merke at både hu svenske som ikke ville ha blomsten, og hu norske som ikke ville bli kyssa på kinnet, ikke var helt med.

Også begynner jeg å lure på om han kanskje ikke er så veldig smart at det gjør noe. Og litt glætt ja. Litt mer humor og faenskap hadde gjort seg. Men... Uansett, folk er forskjellige, og Max virker alt i alt som en ålreit fyr.

Til neste år blir nok jeg nødt til å legge inn en søknad til ungkarsjobben;-) Jepp. Da tenker jeg nok det blir kamp om rosene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du hva han sa forrige uke da han så hu der maria for første gang. Han sa "åå det skjer no rart i kroppen min, æ veit itj ka det e". Og i går var han svett og rødmusset i trynet da han snakket med johanna eller ei av de andre. Det så ut som han prøvde å skjule en stor ereksjon i badekaret.

Ler meg helt skakk av den serien. Digger nok å se på den, innrømmer det.

Max virka som et ordentlig mannfolk i starten av serien, men nå dåner han bare han ser et blondt hår og stoore pupper.

Ja, han blir jo helt rar når han treffer noen pene damer. Og det uten å kjenne dem. Likevel skal han kline med flest mulig av de andre, virker det som. Grusom fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...