Gå til innhold

Hjelp, jeg besvimer...


Gjest Airhead

Anbefalte innlegg

I grå svimte jeg av på jobben. For andre gang på tre uker.

Det begynte med at jeg sto og pratet med en kollega, da jeg kjente meg plutselig kvalm. Det fortsatte med et trykk i brystet, akkurat som om noen presset en planke hardt mot meg. Deretter ble jeg susete i hodet og slørete i blikket.

Jeg fikk mumlet noe om at "jeg bør sette meg nå" til min kollega, før jeg segnet om i stolen min og det var svart for meg.

Jeg fikk høre av min kollega at jeg var fryktelig blek.

I motsetning til forrige besvimelse,tok det meg i går hele dagen å bli bra igjen. Helt til jeg la meg på kvelden gikk jeg rundt og var nummen i kroppen og det kjentes ut som jeg hadde vært gjennom en hard treningsøkt. Hadde litt feber og.

I dag er jeg så langt helt fin,men dette bekymrer meg. Har ikke fått tak i legen min.

Jeg var forresten skjelven i kroppen i går også.

Er det noen som vet årsaker til at man besvimer? Blodtrykk, jernmangel, blodprosent? eller er det annet?

Og bør jeg sjekke det hos legen?

Ble litt redd jeg....

Ps. Har det utrolig hektisk for tiden. Jobber 130 % samtidig som jeg holder på å flytte fra en leilighet til en annen-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er stressa. Det kan man bli svimmel av. På den annen side: om du skal gå og bekymre deg for at det er noe mer enn stress, blir du enda strammere i nakken og enda mer svimmel. Stikk innom et legesenter du ikke har fastlegen din, da, om ikke fastlegen er å få tak i. Bli ferdig med det, og flytt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...