Gå til innhold

Webmaster - hjelp! Vanvittig tregt her!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Er det min maskin det er noe feil med, eller er det slik for andre og?

Det går jo flere minutter hvis en skal åpne et nytt forum!!!! Har funnet ut at den raskeste veien er å gå på nyr innlegg, finne et innlegg på det forumet jeg ønsker å lese på, og derfra åpne forumet.....

Ikke særlig moro å surfe her i dag, nei! Støtter Goliath 100%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå sakte-aksjonen er del av et omfattende avvenningsprogram, igangsatt av en ny allianse av frustrerte arbeidsgivere som er lei av at det DOLes i arbeidstida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå sakte-aksjonen er del av et omfattende avvenningsprogram, igangsatt av en ny allianse av frustrerte arbeidsgivere som er lei av at det DOLes i arbeidstida.

Jeg er arbeidsledig. Vil du vennligst videreformidle til sjefene at de må la det gå litt kjappere hos meg, takk...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå sakte-aksjonen er del av et omfattende avvenningsprogram, igangsatt av en ny allianse av frustrerte arbeidsgivere som er lei av at det DOLes i arbeidstida.

Åja!!!!!! Selvfølgelig.

Forresten flaut at innlegget mitt kom flere ganger. Det skjedde ikke noe, så jeg trodde ikke det kom gjennom. Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidsledig. Vil du vennligst videreformidle til sjefene at de må la det gå litt kjappere hos meg, takk...? :-)

Er du arbeidsledig, er du vel også arbeidssøkende ? Følgelig bør du bruke tida på aktiv jobbsøking. Så jeg beklager - anmodningen kan ikke etterkommes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du arbeidsledig, er du vel også arbeidssøkende ? Følgelig bør du bruke tida på aktiv jobbsøking. Så jeg beklager - anmodningen kan ikke etterkommes.

Dessverre finnes det ikke nok jobber der jeg bor til at jeg kan søke 7,5 t per dag. Jeg trenger derfor noe å fordrive tiden med. Ber om en revurdering av svar på min anmodning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...