vin Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Det begynte med at jeg hadde lyst på kjøleskap i stål ; syntes det var fint. Men jeg visste ikke at det var SÅ mye "jobb" med å holde det fint. Med fire unger i huset holder det seg akkurat i 5 minutter ...fingeravtrykk over det hele. Og nå har jeg kjøpt stål komfyr og oppvaskemaskin i tillegg. Tett ? Ja! Men når jeg først hadde kjøpt kjøleskapet og det andre også måtte byttes ut , ble det for dumt og kjøpe hvitt syntes jeg Bare en "advarsel" til de som tenker på å kjøpe stål produkter og har unger i hus (",) 0 Siter
Reg@l Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Hehe, det er grunnen til at jeg sikler på amerikansk kjøleskap i børstet stål -og lar det bli med siklingen ;-) 0 Siter
Gjest microfiberklut Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Jeg har også stål og bruker en microfiberklut. Blir helt fint det, ikke en flekk. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Måtte bare få kommentere denne. Vi kjøpte DOBBELT kjøleskap med ståldører - samt oppvaskmaskin og komfyr i stål.. Skal ALDRI ALDRI mer gjøre noe sånt.. MEN - hvordan i all verden klarer du å få BORT fingeravtrykkene da?! HAR prøvd med microfiberklut, og alskens middel - og uten middel - men det går ikke. Hva bruker du?!?! 0 Siter
vin Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Måtte bare få kommentere denne. Vi kjøpte DOBBELT kjøleskap med ståldører - samt oppvaskmaskin og komfyr i stål.. Skal ALDRI ALDRI mer gjøre noe sånt.. MEN - hvordan i all verden klarer du å få BORT fingeravtrykkene da?! HAR prøvd med microfiberklut, og alskens middel - og uten middel - men det går ikke. Hva bruker du?!?! Hm...jeg bruker bare glassreint og pusser med kjøkkenhånkle.Den samme jeg bruker på blanke overfater som speil ,tv , etc... 0 Siter
vin Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Hehe, det er grunnen til at jeg sikler på amerikansk kjøleskap i børstet stål -og lar det bli med siklingen ;-) Det er det kjølskapet jeg har ;o) Jeg jøpte det uten og måle plassen på et lille kjøkkenet her , så vi måtte fjerne skap for å få plass til det... Men det rommer mye ! 0 Siter
nynne Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Synd at forhandleren din ikke tipset deg om aluminium eller lakkert stål. Like lekkert, men mye mer "vedlikeholdsfritt" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.