Gå til innhold

Pusse , pusse og atter pusse!!


vin

Anbefalte innlegg

Det begynte med at jeg hadde lyst på kjøleskap i stål ; syntes det var fint.

Men jeg visste ikke at det var SÅ mye "jobb" med å holde det fint.

Med fire unger i huset holder det seg akkurat i 5 minutter ...fingeravtrykk over det hele.

Og nå har jeg kjøpt stål komfyr og oppvaskemaskin i tillegg.

Tett ? Ja! Men når jeg først hadde kjøpt kjøleskapet og det andre også måtte byttes ut , ble det for dumt og kjøpe hvitt syntes jeg ;)

Bare en "advarsel" til de som tenker på å kjøpe stål produkter og har unger i hus (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare få kommentere denne.

Vi kjøpte DOBBELT kjøleskap med ståldører - samt oppvaskmaskin og komfyr i stål..

Skal ALDRI ALDRI mer gjøre noe sånt..

MEN - hvordan i all verden klarer du å få BORT fingeravtrykkene da?!

HAR prøvd med microfiberklut, og alskens middel - og uten middel - men det går ikke.

Hva bruker du?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare få kommentere denne.

Vi kjøpte DOBBELT kjøleskap med ståldører - samt oppvaskmaskin og komfyr i stål..

Skal ALDRI ALDRI mer gjøre noe sånt..

MEN - hvordan i all verden klarer du å få BORT fingeravtrykkene da?!

HAR prøvd med microfiberklut, og alskens middel - og uten middel - men det går ikke.

Hva bruker du?!?!

Hm...jeg bruker bare glassreint og pusser med kjøkkenhånkle.Den samme jeg bruker på blanke overfater som speil ,tv , etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er grunnen til at jeg sikler på amerikansk kjøleskap i børstet stål -og lar det bli med siklingen ;-)

Det er det kjølskapet jeg har ;o)

Jeg jøpte det uten og måle plassen på et lille kjøkkenet her , så vi måtte fjerne skap for å få plass til det...

Men det rommer mye !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...