Gå til innhold

Forvirret!!!!!


LostAtLast

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har vert plaget med ekstrasystoler i hjertet i mange mange år.Og bryst smerter ved spasering..på ett eller annet tidspunkt har jeg klart å luke med meg angst..nå har jeg nettopp begynt på cipralex? og dette skal visst hjelpe meg med brystsmertene og angsten min.vet jo at jeg har angst og har også mage problemer...irritabel tarm hvistnok..noen som har brukt disse tabelettene for lignende symptomer?vil også sååå gjerne legge på meg litt..føler jo ofte at jeg ikke har brukt for disse tabl.men ....vet ik,er så forvirret.kan feks bryst smerter komme av angst?type sånne som kommer når jeg spaserer?offff.kult hvis noen gadd svare meg;-)G27(ps har vert til utallige hjerte undersøk.som ultralyd,sykkeltest,24tm EKG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angst kan gi mange rare symptomer, og det er ikke umulig at smerter slik du føler det kan være forårsaket av angsten. Gi Cipralex'en en mulighet, og se om det hjelper. Det kan imidlertid ta noe tid (uker og kanskje måneder) før slik medisin gir merkbare bedringer av angst.

Angst kan også gi problemer med fordøyelsen, så kanskje medisinen kan gjøre at du klarer å legge på deg også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...