Gå til innhold

forhud......


Gjest mickeymouse

Anbefalte innlegg

Gjest mickeymouse

Heisann!

Jeg skjønner ikke det her med forhud egentlig. Jeg har forhud som dekker hele hodet. Da vi hadde en sånn undersøkelse på barneskolen, var det mange som ble "operert" pga et eller annet med forhuden, men det ble altså ikke jeg...

Er jomfru, og lurer på om forhuden egentlig skal dras helt bakover så selve hodet kommer til syne. syns det svir å ta på hodet når forhuden ikke er der, men lurer på om det er en vanesak før det blir godt å ta på det nakne hodet?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forhud,nei!

der er jeg faktisk utrolig nysgjerrig selv! Er nå 22 år, men har ikke forhud, så er jeg omskjært da? Gidder ikke spørre modern om det heller da! Har ingen problemer med det, bortsatt fra at jeg undres nå og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jeg faktisk utrolig nysgjerrig selv! Er nå 22 år, men har ikke forhud, så er jeg omskjært da? Gidder ikke spørre modern om det heller da! Har ingen problemer med det, bortsatt fra at jeg undres nå og da...

Dersom du ikke har forhud, så er den nok fjernet, ja.

Snodig. Tør du virkelig ikke spørre moren din om det!??

Den vanligste årsaken til at den fjernes, er religion. F.eks. er det en selvfølge blant jøder at smågutter omskjæres (forhuden kuttes vekk) når som 8 dager gamle guttebabyer.

Siden det er svært mange jøder i USA, er det utrolig vanlig å være omskåret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wictory

Dersom du ikke har forhud, så er den nok fjernet, ja.

Snodig. Tør du virkelig ikke spørre moren din om det!??

Den vanligste årsaken til at den fjernes, er religion. F.eks. er det en selvfølge blant jøder at smågutter omskjæres (forhuden kuttes vekk) når som 8 dager gamle guttebabyer.

Siden det er svært mange jøder i USA, er det utrolig vanlig å være omskåret der.

Mange gutter har blitt omskjært fordi de hadde for trang forhud (og lignende). Jeg har selv blitt operert for trang forhud i voksen alder, og fikk da spørsmål fra legen om jeg ville ha forhuden fjernet, eller om han bare skulle lage et snitt for å gjøre forhuden litt "videre" (jeg valgte det sistnevnte, og det ha gått bra).

Men poenget mitt er at det kan hende at det er derfor t du ikke har forhud, at forelderene dine har fått den fjernet pga trang forhud e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mickeymouse

Mange gutter har blitt omskjært fordi de hadde for trang forhud (og lignende). Jeg har selv blitt operert for trang forhud i voksen alder, og fikk da spørsmål fra legen om jeg ville ha forhuden fjernet, eller om han bare skulle lage et snitt for å gjøre forhuden litt "videre" (jeg valgte det sistnevnte, og det ha gått bra).

Men poenget mitt er at det kan hende at det er derfor t du ikke har forhud, at forelderene dine har fått den fjernet pga trang forhud e.l.

hallooo? Syns diskusjonen blei litt avspora her....skal du stille spørsmål, så¨lag en ny tråd, vær så inderlig snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke har forhud, så er den nok fjernet, ja.

Snodig. Tør du virkelig ikke spørre moren din om det!??

Den vanligste årsaken til at den fjernes, er religion. F.eks. er det en selvfølge blant jøder at smågutter omskjæres (forhuden kuttes vekk) når som 8 dager gamle guttebabyer.

Siden det er svært mange jøder i USA, er det utrolig vanlig å være omskåret der.

Det er faktisk slettes ikke bare jøder (og muslimer) som omskjæres i USA, av grumsete årsaker ("hygiene") har og blir det praktisert som rutine de fleste steder, uansett etnisitet - foreldrene må være ganske på hugget (sic) for å forhindre at det gjøres, faktisk. Ille, IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhuden skal ikke være dratt tilbake hele tiden. Men det skal være mulig å dra den tilbake, selv når den er erigert.

Når du onanerer eksempel så skal du altså kunne dra forhuden frem og tilbake slik at hodet blir borte... titttei! Beskytter det litt følsomme hodet, men når det kommer inni en vagina, så tør det å komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miceymouse

Forhuden skal ikke være dratt tilbake hele tiden. Men det skal være mulig å dra den tilbake, selv når den er erigert.

Når du onanerer eksempel så skal du altså kunne dra forhuden frem og tilbake slik at hodet blir borte... titttei! Beskytter det litt følsomme hodet, men når det kommer inni en vagina, så tør det å komme frem.

Ja, jeg skjønner det. Det var jo heller ikke spørsmålet mitt.

Skal det være vondt å ta på det nakne hodet, eller er det bare en vanesak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner det. Det var jo heller ikke spørsmålet mitt.

Skal det være vondt å ta på det nakne hodet, eller er det bare en vanesak?

det er nok litt forskjellig fra gutt til gutt, men litt sårt er det å ta på ja, akkurat som det for jenter er sårt å ta rett på klitoris med tørre fingre. med funktige fingre derimot bør det gå greit... men her er både gutter og jenter ulikt følsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...