Gå til innhold

Har ingenr plasser til å ha sex :(


Muskelberget

Anbefalte innlegg

Vennninna mi vil ha sex med meg, men vi har ingen plasser å ha det... :( *sukk*

Vi liker ikke bilsex... Utelukketr hos meg og hun (foreldrene vøttø)!

Hvor da??? Tips! Alt fra Heisen til parken... Men er jo kaldt ute. Må være et bekvemt sted, hehe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nede ved Børsen leier de rom på timesbasis har jeg hørt. Og da gjennomsnittsmannen holder ut sånn i underkant av 3min, så trenger ikke det bli dyrt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nede ved Børsen leier de rom på timesbasis har jeg hørt. Og da gjennomsnittsmannen holder ut sånn i underkant av 3min, så trenger ikke det bli dyrt;-)

UNDDERKANT av 3 minutter??? Tuller du? Da er jeg heldig... Jeg når hvertfall å blunke 3 ganger før det er over!

3 minutt?? Det er et tidsbegrep man mest forbinder med micro-ovnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNDDERKANT av 3 minutter??? Tuller du? Da er jeg heldig... Jeg når hvertfall å blunke 3 ganger før det er over!

3 minutt?? Det er et tidsbegrep man mest forbinder med micro-ovnen...

Åhh, unnskyld altså! Det var 3-4 min.....;-P

http://www.sexologen.no/prematurejakulasjon.html

Så da er kanskje du og jeg i særstilling som rekker å blunke før spruten kommer. Det er forresten lurt å ha øynene igjenlukket når ladningen kommer -sperm sviiiiir..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snik dere inn på toaletter rundt om...feks bensinstasjoner..hihi

ikke alle dass e dritten vettø..

*pakk hendene hennes inn å papir og be henne om å holde seg fast i vasken, still deg bak og sett i gang bemm bemm...*

tanken e gooooo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, unnskyld altså! Det var 3-4 min.....;-P

http://www.sexologen.no/prematurejakulasjon.html

Så da er kanskje du og jeg i særstilling som rekker å blunke før spruten kommer. Det er forresten lurt å ha øynene igjenlukket når ladningen kommer -sperm sviiiiir..*s*

"Det er forresten lurt å ha øynene igjenlukket når ladningen kommer -sperm sviiiiir..*s*"

Pøh, når man er skikkelig kåt tenker man vel ikke på det. Sprut her og der, mer, mer, deilig.

Flere ganger - ja takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville droppet dette jeg. Sex første gangen er da vitterlig best a: hjemme i sin egen seng, b: uten forstyrrende elementer, c: med en du er forelsket i og ikke bare venn med... så kan man begynne å eksprimentere, etter en stund, i heiser og hva det måtte være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...