Gå til innhold

Dårlig ånde


Gjest hilsen anonym i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen anonym i kveld

Uff, denne gangen gjelder det meg. Den siste måneden har jeg merket at jeg har veldig dårlig ånde. Det kommer ikke fra munnhulen men virker som det kommer fra lenger bak (halsen, lungene??) Jeg har aldri hatt noe sånt før, det er skikkelig ekkelt.

Er det noen som vet noe om hva sånt kan skyldes? Mener å ha hørt at visse sykdommer kan forårsake dårlig ånde.

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte: prøv tabletter (fås på apoteket, tyggetabletter, tror jeg,) som bryter ned det som lager lukten. Jeg har ikke hørt om noen sykdommer som lager dårlig ånde. Hadde du hatt råtne lunger eller noe (!) hadde du helt sikkert merket det på andre måter.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Kan skyldes stress.

Det er derfor alle lærere har dårlig ånde :)

Takk skal du ha! Alle lærere har drlig ånde...skjønte aldri hvorfor...alle sammen.....det er så merkelig...har faktisk tilbudt frisk ved en rekke anledninger...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha! Alle lærere har drlig ånde...skjønte aldri hvorfor...alle sammen.....det er så merkelig...har faktisk tilbudt frisk ved en rekke anledninger...!:)

hehe, tenker at det kanskje stresset det mer og gjorde at frisken virket mot sin hensikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

hehe, tenker at det kanskje stresset det mer og gjorde at frisken virket mot sin hensikt? :)

Ja, tror nok du har rett der. Har gitt opp. Nå her jeg heldigvis bare ett år igjen på skole, så jeg får bare la det stå til, og håpe på det beste.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok du har rett der. Har gitt opp. Nå her jeg heldigvis bare ett år igjen på skole, så jeg får bare la det stå til, og håpe på det beste.....:)

Du må ikke stresse sånn at du glemmer å bytte nick, da. *hi-hi* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en lærer på barneskolen som fikk ett slag i magen pga. dårlig ånde..han brøt sammen og fortalte den illeluktende hemmeligheten til oss i klassen..

han hadde en sykdom i tannkjøttet som forårsket den utrolige dårlige ånden..

sjekk hos legen om det kan være noe med tannkjøttet ditt..

mangen plages av det

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Mandlene. Eller sur mage.

HEI HEI

dårlig ånde, er noe alle har fra tid til annen... bare tenk på morgenånden...uhæ,,, den er ikke fin....alle har det, dårlig ånde altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en lærer på barneskolen som fikk ett slag i magen pga. dårlig ånde..han brøt sammen og fortalte den illeluktende hemmeligheten til oss i klassen..

han hadde en sykdom i tannkjøttet som forårsket den utrolige dårlige ånden..

sjekk hos legen om det kan være noe med tannkjøttet ditt..

mangen plages av det

lykke til=)

Javel? Det var noen som blei så provosert av stanken at de ga'n en høyre uppercut i solar plexus? Ja, jo, greit nok. Stinker de, så bør de slås. Det er mitt motto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel? Det var noen som blei så provosert av stanken at de ga'n en høyre uppercut i solar plexus? Ja, jo, greit nok. Stinker de, så bør de slås. Det er mitt motto.

det var ikke bokstavlig ment..

men han fikk høre det på nærmt hold på en nedvergende måte..

dahh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skyldes stress.

Det er derfor alle lærere har dårlig ånde :)

Ja, stakkars lærere, de jobber jo så mye overtid at de må ha elleve uker ferie ;-)

PFØY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars lærere, de jobber jo så mye overtid at de må ha elleve uker ferie ;-)

PFØY

Det er kun for at tenna ikke skal råtne at de har så lang rekonvalensperiode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...