Gå til innhold

noen fine timer, tross alt


Nedia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Hm, føler at jeg alltid skriver her på dol om kun det tunge og vanskelige i livet mitt. Men i dag har faktisk Nedia hatt en litt fin dag, tross alt. Det første jeg gjorde i morges var å gå opp på fjellet. Kjempe deilig å gå helt alene midt oppe i ”ødemarka” tidlig på morgenen. Dessuten så har jeg hatt hele huset for meg selv i over 5 timer i dag. Det var utrolig deilig! Det er ikke så ofte jeg får sjansen til å være helt alene hjemme. Så jeg fant fram alle de gamle LP-platene og satte på høy musikk, så satte jeg meg ute i sola og leste en bok. Deilig å få sitte alene ute, da klarte jeg til og med å ta av meg litt klær så da fikk jeg litt sol på kroppen. Dessuten så fikk jeg ryddet litt i alle bildene mine, jeg tar veldig mye bilder så det hoper seg lett opp. Det var artig å lime og å fikse litt. Men med bildene dukker også mange gamle minner, både gode og vonde. Men siden jeg fikk være helt for meg selv så taklet jeg dette ganske bra.

Så da har jeg jo hatt det litt fint i dag, da… Så av og til dukker det opp lyspunkter, lyspunkter det er verdt å ta vare på. Husk det du som leser dette, for av og til kan det være vanskelig å huske på lyspunktene, når alt går til helvete enda en gang.....

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hyggelig å høre at du har hatt en fin dag! Min har ikke vært all verdens den da, men jeg blir alltid i litt bedre humør av å høre at andre har hatt det bra, så nå bidro du til å gjøre humøret mitt litt bedre :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia! Fint å høre at du også kan finne noe som gir deg mening og som du føler er godt for deg. Håper og ønsker du får flere og hyppigere slike dager framover !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hyggelig å høre at du har hatt en fin dag! Min har ikke vært all verdens den da, men jeg blir alltid i litt bedre humør av å høre at andre har hatt det bra, så nå bidro du til å gjøre humøret mitt litt bedre :)

Vennlig hilsen

Hei du!

Det er godt å høre at du har det bra i dag! Det har faktisk jeg også!!! Har ikke overspist enna og holder meg i skinnet.

Solen skinner også, kanskje det hjelper på humøret???

Ha en fortsatt fin dag og kos deg

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

KJære Nedia

Det er flott at du har overskudd til også å dele dette positive med de andre. Tror veldig mange gleder seg med deg og kanskje kjenner litt etter selv og registrerer de lyse sidene også. Det høres ut som om du har behov for litt "alenetid" En som strever med en spiseforstyrrelse føler seg jo ofte veldig overvåket og det er viktig at "de andre" skjønner (og tørr) vise en person med spiseforstyrrelser den tillit at også de (som alle andre som ikke sliter) kan få noe alenetid.Kanskje klarer du å gi rom for flere "fine dager"!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...