Gjest edrik Skrevet 9. desember 2000 Del Skrevet 9. desember 2000 Det er ikke skjeldent jeg spør meg selv hvorfor jeg har denne slitsomme hodepinen hver dag. Hvis mulig dr.Salvesen, kan du gi et profesjonellt råd om hvor i høystakken skal jeg lete? -Nakkemusklene -Øvre ryggparti -Nakkehvirvlene ("isjas") -Bihulene/nesehulene -Tennene/tannstilling/amalgam -kjevene/ansiktsmusklene -"genene" -Munn og svelg -Medisinindusert -irreversibelt -Mat/allergi -Kranie -Øyne -Nese/nesehuler -Nerveender "feilprogrammerte" -Kjemisk ubalanse -Psyken -Søvnforstyrrelser -????? Nesten halvparten av alle lidelser og plager kan så langt jeg kan se også ledsages av hodepine. Dette gjør det jo ikke enklere, men jeg er ikke bekymret for å ha en underliggende farlig tilstand. Hva slags behandlig ville jeg ha fått i 2020 tror du ? En litt deprimerende gjettekonkurranse kanskje? PS.Setter stor pris på denne tjenesten her på DOL, og lærer mye av mange fine innlegg, og svar her - Takk! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12150-n%C3%A5la-i-h%C3%B8ystakken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 10. desember 2000 Del Skrevet 10. desember 2000 Kjære edrik ! For det første vil jeg nok ikke tilråde at du leter alene, men heller sammen med en lege som kjenner deg og din helse. Kanskje du også skulle diskutere det med noen som står deg nær for å høre om de har merket livsstilsfaktorer som du selv ikke har tenkt over. Av de forslag du lister opp tror jeg nakkemuskler, kjeve / ansiktsmuskler og søvnforstyrrelser er de mest fruktbare områdene å lete innen. Medikamentindusert hodepine er ikke irreversibel, slik at det ikke er årsaken dersom du har klart å gjennomføre seks uker uten medikamenter uten at det har endret hodepineplagene. "Feilprogrammerte nerveender" kan vi jo ikke gjøre noe med (kanskje i 2020 ?), så det er lite fruktbart å dvele ved den muligheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12150-n%C3%A5la-i-h%C3%B8ystakken/#findComment-60814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
xix Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Kjære edrik ! For det første vil jeg nok ikke tilråde at du leter alene, men heller sammen med en lege som kjenner deg og din helse. Kanskje du også skulle diskutere det med noen som står deg nær for å høre om de har merket livsstilsfaktorer som du selv ikke har tenkt over. Av de forslag du lister opp tror jeg nakkemuskler, kjeve / ansiktsmuskler og søvnforstyrrelser er de mest fruktbare områdene å lete innen. Medikamentindusert hodepine er ikke irreversibel, slik at det ikke er årsaken dersom du har klart å gjennomføre seks uker uten medikamenter uten at det har endret hodepineplagene. "Feilprogrammerte nerveender" kan vi jo ikke gjøre noe med (kanskje i 2020 ?), så det er lite fruktbart å dvele ved den muligheten. Jeg har hatt mange av de samme symptomer du beskriver her. Kutting av melk og fjerning av amalgam...var resepten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12150-n%C3%A5la-i-h%C3%B8ystakken/#findComment-121209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.