Gå til innhold

Har dere sett Buddy?


Gjest lis@bet

Anbefalte innlegg

Havna på kino og så denne filmen i kveld.

Den hadde jo en del artige episoder, jeg lo ganske godt et par ganger der. Men ..er det mulig å ha så uttrykksløse skuespillere da? Og _må_ det være så opplagt? Hvorfor i all verden skulle 'Elisabeth' tilfeldigvis dukke opp overalt der hovedpersonen var??

Ble helt flau jeg. Detta var dårlige greier gitt.. Janne Formoe var noe av det verste jeg har sett av skuespillere på lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne Formo er så uttrykksløs og flat uansett hva hun spiller. En blir ikke skuespiller bare av å være Sunniva i Sabeltann. Hun har jo skoler, men talent er talent og det mangler jo. Har sett Buddy og filmen var bra den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne så Buddy for noen uker siden. Syntes den var skikkelig fin! En film en blir glad av!

Min kjære og jeg var på kino i går og så Kvinnen i mitt liv. Vi var ganske skeptisk til Thomas Gjertsen, men han gjorde en kjempejobb som skuelspiller. Skikkelig bra film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...