Gå til innhold

Hvorfor og atter hvorfor....


Gjest brokenheartsville

Anbefalte innlegg

Gjest brokenheartsville

Han visste om hva som hadde skjedd meg tidligere, og derfor hvor viktig det var for meg at mitt neste forhold var basert på ærlighet. Allikevel løy han. Han visste også hvor viktig det var for meg at det ikke ble sagt og lovt mer enn man kunne holde. Allikevel var det ikke måte på hvor mye han hadde å si, så sikker, så sikker.

Jeg har aldri sagt til han noe jeg ikke kan holde. Nå er det slutt. Alt jeg sier, det preller av. Han bryr seg ikke, synes ikke det er hans sak at jeg har det vondt - ekstra vondt, pga tidligere hendelser som han bedyret at ikke skulle skje i dette forholdet.

Det virker som om han har gitt fullstendig faen i meg hele tiden, og bare sagt ting for å få det som han vil.

Jeg er ikke lei meg for at jeg har mistet han en gang, jeg er lei meg for at han kunne ha så lite respekt, når jeg ga alt.

Skjønner ikke hva som foregår i hodet på slike menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest munkemink

Får ikke helt tak i dette, broken heart! Hva du har opplevd tidligere er greit å forstå, selv om du ikke sier hva. Men.. allikevel løy han..! Om hva? Du føler lettelse over at det er slutt - og begynner selvsagt å lure på menn. Kan du si noe mere så jeg blir litt klokere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er livet

Menn er menn.... jo tidligere du innser det desto bedre.

Hvis du absolutt må ha en kjæreste så skru ned forventningene tusen hakk først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt heller hva du egentlig mener, men jeg tenker som så. han løy antageligvis FORDI han visste om de forrige løgnene. for at du skulle tro han var annerledes. fordi han visste sannheten ville såre eller rippe opp i gamle sår ellerno. ser du mye såpeserier ser du hvor vanskelig det er å være ærlig, når løgnene allerede er der ute. ofte kan løgnene virke lettere å forklare kanskje enn sannheten... og kanskje var du ikke klar for et forhold enda? og kanskje har du ikke innsett hva som var galt i ditt forrige forhold, og valgt deg en maken en nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thats life

Hei!

Skjønner inderlig godt hvordan du har det.

Har opplevd det samme selv.

Var gift i 10 år, og fant til slutt ut at mannen hadde vært notorisk utro i 5 år. HALVE ekteskapet det.

Derfor var det UTROLIG viktig for meg å få bygd opp tillitten til menn igjen, og jeg forklarte min nye opp og ned hvordan jeg følte det, og han skjønte det. Han fikk bygd opp selvfølelsen min og tillitten min til menn igjen.

Helt til han ringte for 1 mnd siden og sa han måtte gjøre det slutt pga utroskap..... Han BEDYRET at han aldri i hele sin vide verden trodde han skulle være utro.

Enden på visen ble at han, da han visste hvor mye han hadde såret meg, trakk seg helt tilbake og ikke ga oss en sjanse en gang. like greit.

Jeg skjønner at menn kun er en kleshenger utstyrt med en enorm stake som kun roper sex.

Noen her som vil inngå partnerskap? ;) I så fall er jeg klar som et par egg. Når det gjelder sengeaktiviteter får vi vel bare finne oss en elsker? Helst en gift en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest munkemink

Hei!

Skjønner inderlig godt hvordan du har det.

Har opplevd det samme selv.

Var gift i 10 år, og fant til slutt ut at mannen hadde vært notorisk utro i 5 år. HALVE ekteskapet det.

Derfor var det UTROLIG viktig for meg å få bygd opp tillitten til menn igjen, og jeg forklarte min nye opp og ned hvordan jeg følte det, og han skjønte det. Han fikk bygd opp selvfølelsen min og tillitten min til menn igjen.

Helt til han ringte for 1 mnd siden og sa han måtte gjøre det slutt pga utroskap..... Han BEDYRET at han aldri i hele sin vide verden trodde han skulle være utro.

Enden på visen ble at han, da han visste hvor mye han hadde såret meg, trakk seg helt tilbake og ikke ga oss en sjanse en gang. like greit.

Jeg skjønner at menn kun er en kleshenger utstyrt med en enorm stake som kun roper sex.

Noen her som vil inngå partnerskap? ;) I så fall er jeg klar som et par egg. Når det gjelder sengeaktiviteter får vi vel bare finne oss en elsker? Helst en gift en ;)

Har du hørt visa til Alf Prøysen hvor han synger "slike er kara, slik ska' det vara, stol på litteratur"? Fikk inderlig vondt av deg da jeg leste hva du skrev. Stakkars deg! Etter at tilliten var bygget opp, svik igjen! - Ja, hva skal du tro, og hvordan kan du få bygget opp tilliten til enda en? Fortvila!! Med ikke fortvil - det finnes en du kommer til å stole helt på. Men å finne ham kan bli litt jobbigt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...