Femma Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 I Outlook har jeg laget meg private mapper.. Priv1, og Priv2. Priv1 og 2-mappa, ligger ikke innunder Inboks, men som undermappe i "Personal folders"..Skjønner?? *tegner og forklarer* -------------------------- *Personal folder (hovedmappa) ---Priv1 (undermappe) ---Priv2 (undermappe) ---Inboks (undermappe) ---Sent Items ------------------ Et eksempel: Jeg klikker "Reply" på en mail som kommer til en av mappene i Priv2. Den mailen jeg skriver svar på, skal jo normalt komme i "Sent Items" da jeg har sendt den. Men nei da, den legger seg i samme mappe som den mailen jeg svarer på, altså, i Priv2. Hvorfor kommer mail, som jeg svarer på, inn i undermappea til Piv(1 og 2) Og ikke i "Sent-mappa??" Det er bare om jeg svarer på mail i selve inboksen som havner i Sent-mappa. Jeg har fjernet alt som heter "rules" for å se om det kunne hjelpe, men neida.. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Velg Verktøy-menyen Alternativer Innstillinger - Epostalternativer Avanserte epostalternativer Fjern krysset i "Lagre svar med opprinnelig melding i andre mapper enn innboksen" Voila! :-) 0 Siter
Femma Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Skrevet 8. oktober 2003 Velg Verktøy-menyen Alternativer Innstillinger - Epostalternativer Avanserte epostalternativer Fjern krysset i "Lagre svar med opprinnelig melding i andre mapper enn innboksen" Voila! :-) Jaaaaaaaaaaaa, og slik som jeg har leita og leita.. *en bukett roser til deg* :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.