Gå til innhold

ventetiden er lang...


Håpefull 73 modell

Anbefalte innlegg

Håpefull 73 modell

Hei, jeg er ganske ny her, men har vært innom flere ganger. Har tenkt at disse sidene "blir for mye for meg" når det gjelder prøverør, ikke negativt ment for det er flotte sider :o) men jeg vil liksom bare la dagene gå og se hva som skjer og ikke "tenke" for mye på dette, men nå er jeg nå her :o)

Går for tiden gjennom, som de fleste av dere IVF forsøk. Det er første forsøk for oss, og er i full fang med sprøytesetting. Var egentlig klar for uttak og innsetting i disse dager, men fikk beskjed på IVF avdelingen i går at eggposene ikke hadde blomstret fullt ut, slik de skal...Måtte øke dose og skal tilbake på fredag. Jeg ble skikkelig deppa asså, da jeg var dødsklar for prosessen nå jeg, så jeg krysser alt for at det er ok på fredag. Hvis det ikke er ok så må jeg "avbryte" alt, vente på mensen og begynne på nytt.... huff for en nedtur....Man må ha tålmodighet i en slik prosess som dette, noe jeg ikke har.... men vi skal klare dette....

Noen her som har opplevd det samme.. Jeg setter pris på spørsmål og tips - og ser frem til utvekslinger og bli kjent med dere her inne.

Stor klem fra 73 modell tålmodig....!! jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Ser du er en tålmodig sjel ja...he he..

Det er sikkert bare litt høyere doser som skal til for at eggene dine blir store nok.Jeg gar opplevd det samme som deg men etter ett par dager med høyere doser så har eggene vært perfekte.På det første forsøket mitt var faktisk noen av eggene blitt overmodne...

Så vi krysser fingrene for at eggene dine er perfekt størrelse på fredag...okey?1

Lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull 73 modell

Hei hei!

Ser du er en tålmodig sjel ja...he he..

Det er sikkert bare litt høyere doser som skal til for at eggene dine blir store nok.Jeg gar opplevd det samme som deg men etter ett par dager med høyere doser så har eggene vært perfekte.På det første forsøket mitt var faktisk noen av eggene blitt overmodne...

Så vi krysser fingrene for at eggene dine er perfekt størrelse på fredag...okey?1

Lykke til!

Hilsen

Takk for svar. Det hjelper med en gang :o) Godt å høre at dine egg var perfekte, og håper at mine er klare på fredag.. Har økt dosen til det dobbelte fra første gang jeg "stakk meg" og det bør jo hjelpe det da..

ha en fin dag :o)

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det hjelper med en gang :o) Godt å høre at dine egg var perfekte, og håper at mine er klare på fredag.. Har økt dosen til det dobbelte fra første gang jeg "stakk meg" og det bør jo hjelpe det da..

ha en fin dag :o)

Klæm

De var bare perfekte på størrelsen da..de har jo forskjellig kvalitet også og der er ikke mine de aller beste for jeg pleier å ha ganske mange.Så det er mye som spiller inn.Men en gang må det jo klaffe for oss alle:)

Kan jeg spørre om hvor mange ie du tar for dagen?

Jeg tar 125ie og forrige gang måtte jeg øke til 150 ie de 2-3 siste dagene.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull 73 modell

De var bare perfekte på størrelsen da..de har jo forskjellig kvalitet også og der er ikke mine de aller beste for jeg pleier å ha ganske mange.Så det er mye som spiller inn.Men en gang må det jo klaffe for oss alle:)

Kan jeg spørre om hvor mange ie du tar for dagen?

Jeg tar 125ie og forrige gang måtte jeg øke til 150 ie de 2-3 siste dagene.

hilsen

hei igjen,

Har gått opp fra 112,5 til 150 og økte i går til 250 så jeg håper det holder.

Hvor langt er du kommet?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

Har gått opp fra 112,5 til 150 og økte i går til 250 så jeg håper det holder.

Hvor langt er du kommet?

Hilsen

Oi så stor økning?Da blir de nok bra ganske snart skal du se:)

Jeg begynte å stikke i dag..så jeg skal ikke på ul før den 9.okt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du.....

akkurat det samme skjedde meg, så jeg vet hvilken nedtur det var. Jeg var så godt forberedt og så fikk jeg meldingen......

Men stå på det er jo bare til det beste. Forsøket har jo mye bedre sjanse med skikkelig størrelse på folikklene.

Jeg måtte øke dosen fra 150 til 200 de siste dagene. ( men det tålte jeg ikke). Ellers har jeg pleid å ligge på 125 ( noe som er for lite )

Det er desverre ikke godt å vite, derfor må legene prøve seg fram og da kan det ta litt lenger tid.

Det blirsikkert verd det tilslutt!

*lykke til*

og velkommen i " klubben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...