Gå til innhold

Eksen kommer på besøk...


mashi

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg håper noen kan komme med noen råd angående eksen min som kommer og besøker meg.

Jeg og hun var sammen i ett forhold i nesten ett år, men det ble slutt nå i sommer. Hun sa aldri hvorfor det ble slutt, kun at det er "følelsene", som hun sa det.

Vi er likevel fortsatt gode venner. Hun sier hun er veldig glad i meg ennå, og hun gleder seg som en unge til å treffe meg.

Vi har hatt veldig god kontakt etter det ble brudd.

Dette var et avstandsforhold, så jeg har ikke sett henne siden juni nå.

Derfor blir det litt rart å treffe henne igjen...Uansett, her er problemet:

Grunnen til at hun gjorde det slutt har jeg funnet ut var at jeg har for liten penis for henne. Dette er jeg sikker på. Fordi at bare noen uker før det ble slutt, sa hun at hun elsket meg, at "ingenting skal kunne skille oss", jeg var den gutten hun hadde likt best av alle sammen hun har vært med, osv. Alt var så bra at.

Men så plutselig, måtte hun gjøre det slutt. Jeg vet godt hva som skjedde, fordi da jeg var til henne sist gang i juni og vi satt og så tv, var det en kommentar om at penisen må være sånn og sånn (vi så serien "Sex og singelliv"..). Og hun har ikke truffet noen andre gutter. Så det er penisstørerrelsen som er grunnen.

Nå er det ikke størrelsen og om den har betydning som jeg vil diskutere, for det er klart at den har. Men den kan da ikke ha SÅ mye å si at man gjør slutt er forhold!?

Sexen vår var forøvrig veldig bra, men jeg har tydeligvis ifølge henne ikke nok stor penis, enda den slett ikke er _liten_. Den er 15,5 cm (og jeg har målt riktig).

Hva forventer dere jenter egentlig av en gutt? Ønsker dere en kjæreste som er en venn og elsker, eller er det kun en elsker dere har lyst på??

Denne jenta har forresten veldig små pupper. Hun forventer altså at jeg skal akseptere det (noe jeg uten problemer også gjør! Har aldri tenkt i det hele tatt på at de er for små), men at min penis, som kanskje ligger litt over gjennomsnittet, ikke er bra nok??

Det blir ikke helt samme sammenligning, men likevel.

Jeg synes det er et helvetes mas om dette med penisstørrelsen på gutten nå for tiden. Skjønner ikke jenter at størrelsen på gutten er slik den er og at det ikke kan gjøres noe med? Jeg tror forresten jenter overdriver noe veldig når de snakker om en gutts størrelse seg imellom.

Dessuten, om alle jenter skal velge type etter penisstørrelsen, vil få bli fornøyde. For det er bare ca. 20% av menn som har en penisstørrelse over standaravviket.

Det som gjør dette litt bittert, er at denne jenta på mange måter er en veldig fin person. Og dette var heller ikke noe hun ville. For hun tok det veldig tungt, og for å være ærlig, da jeg skjønte grunnen til at det ble slutt, var det noe av det verste jeg har vært med på. Nå tar jeg det ikke så tungt.

Uansett, hun kommer neste helg. Jeg hadde tenkt å spørre henne rett ut om dette, men er det så lurt av meg tror dere?

Hun vil ikke kunne klare å lyve til meg, for det er hun dårlig til. Så hadde jeg tenkt å be henne dra, gi henne alle bilder jeg har fått av henne, alle gaver, og kutte ut kontakten med henne fullstendig. Slette alt av minner jeg har av henne, og nekte å ta telefonen når hun ringer.

Det som er problemet, er at om jeg først spør henne om noe sånt, er det kanskje ingen vei tilbake? Da må jeg på en måte kjefte henne opp..?

Jeg tenkte å si at jeg håper jeg ikke var dårlig i senga mens vi var sammen, for på en måte å "lette på trykket". Nå krever jeg heller ikke å være best i senga av alle sammen. Kun så bra at vi koser oss og har det hyggelig sammen.

Jeg vet hun er redd for at jeg skal skjønne grunnen til at hun gjorde det slutt, for hun spør hele tiden om det går bra med meg.

Nå har hun nevnt sånn smått at hun kanskje vil bli sammen med meg igjen, og at hun vil bli å få følelser for meg igjen når hun treffer meg.

Jeg kan kanskje godta det og tilgi henne det hele, siden dette som sagt ikke var noe hun ønsket. Men finner jeg ut at hun ikke vil bli sammen med meg igjen kun pga av størrelsen, er det farvel til henne.

Hva mener dere jeg bør gjøre? Bør jeg spørre henne ut, om hvordan hun synes jeg var i senga osv.? Og så spørre henn om størrelsen på penisen min?

Eller bør jeg bare se det an, og kose meg sammen med henne?

Eller bare rett og slett be henne fyke og reise...?

Nå ble dette langt, men jeg håper på noen seriøs svar.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Skjønner ikke hvordan du kan trekke slutningen med penisstørrelsen, selv om det tilfeldigvis var på TV akkuat da. Har aldri hørt at noen jenter har gjort det slutt i virkeligheten p.g.a. det. Den har helt normal størrelse, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er riktig att ho gjorde det slutt på grunn av penisstørrelsen din så er ho enten ung/umoden eller "dum i hodet", så eg tror du da kan droppe hele jenta.

Att ho nå "plutselig" vil komme på besøk og har fått "føleser" igjen for deg kan enten være sannheten eller årsaken kan være att ho ikkje finner noen andre! :-)

Spør ho om grunnen du !!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan du kan trekke slutningen med penisstørrelsen, selv om det tilfeldigvis var på TV akkuat da. Har aldri hørt at noen jenter har gjort det slutt i virkeligheten p.g.a. det. Den har helt normal størrelse, forresten.

Kjære deg...det er sannelig ikke lett å forstå seg på oss jenter! men en ting må jeg spørre deg om: kan du virkelig være så skråsikker på at hun gikk fra deg pga penisstørrelsen din? du har jo ikke snakket med henne om dette. selv mener jeg at du høres ut som en normal fyr, også med tanke på størrelse. av erfaring vet jeg at det er lett å tenke det aller værste når en kjæreste slår opp. kan det ha vært dette du har gjort, tenkt at det var størrelsen din hun var misfornøyd med? forresten så tror jeg at jenter ikke er mer "kritiske" til kjæresten sin enn gutter er. jeg velger å påstå at det aller viktigste i et forhold er trofasthet, gjensidig respekt og følelser. hvis eksen din valgte å gå fra deg pga det du sier, så mener jeg at hun ikke fortjener deg. så mitt råd til deg får bli at du snakker med henne og spør hvorfor hun dro sin veg. hvem vet, kanskje du får høre en annen versjon av saken enn du hadde forventet? lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må rett og slett bryte alle bånd. et besøk av henne vil bare rippe opp i det igjen, og gjøre vondt værre. det er hardt, men sånn må det bare være. en eks er en eks, det er mye bedre for deg å finne en annen... og det vil du faktisk finne når du har kommet deg videre og blitt litt mer glad i deg selv, og selvsikker.

ellers så er dette absolutt ikke ei jente å samle på, om hun virkelig slår opp pga penisstørrelse eller seksuell erfaring. men det høres ut som en billig unnskyldning eventuelt.

sannheten var nok rett og slett at hun ville se noen andre peniser i sitt liv, før hun slo seg til ro med en fast...

vær hard og takk nei til noe besøk fra henne du, så gjør du deg selv en tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du rett og slett bare "MÅ HA" noe å henge på greip, du leter etter en GRUNN, fordi du ikke forstår hvorfor hun gjorde det slutt.

Og så har du funnet på dette.... Tatt rett ut av det blå, og i hodet ditt har du bestemt (ene og alene) at "dette er fakta".

Det er, unnskyld at jeg sier det, renspikket tull!!

Jeg blir egentlig ganske irritert på deg på din eks-kjærestes vegne, for jeg hadde ærlig talt blitt blodig fornærmet over noe sånt.

Og dette har du pønsket ut, UTEN å i det hele tatt SNAKKE med henne om saken engang? Du tror virkelig dårlig om henne, og jenter generelt.

Jeg tror faktisk du bør være singel en stund, til du skjønner hvor barnslig og komplett idiotisk din selvkomponerte teori er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...det er sannelig ikke lett å forstå seg på oss jenter! men en ting må jeg spørre deg om: kan du virkelig være så skråsikker på at hun gikk fra deg pga penisstørrelsen din? du har jo ikke snakket med henne om dette. selv mener jeg at du høres ut som en normal fyr, også med tanke på størrelse. av erfaring vet jeg at det er lett å tenke det aller værste når en kjæreste slår opp. kan det ha vært dette du har gjort, tenkt at det var størrelsen din hun var misfornøyd med? forresten så tror jeg at jenter ikke er mer "kritiske" til kjæresten sin enn gutter er. jeg velger å påstå at det aller viktigste i et forhold er trofasthet, gjensidig respekt og følelser. hvis eksen din valgte å gå fra deg pga det du sier, så mener jeg at hun ikke fortjener deg. så mitt råd til deg får bli at du snakker med henne og spør hvorfor hun dro sin veg. hvem vet, kanskje du får høre en annen versjon av saken enn du hadde forventet? lykke til...

Du er ganske nevrotisk.

Penis en din er vel stor nok hvis du vett til å bruke den.

Prøv å finne noen annen unnskyldning på at hun dumpet deg !

rett hodet opp og se på verden .

Kvinner er det nok av !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi deg tre råd:

1. Kanseller avtalen du har med ex uten noen spesiell grunn...evt. si at du ikke vil treffe henne mer hvis hun lurer på hvorfor!!!!

2. Dropp alle dine teorier om penisstørrelse...det er svært sjelden dama gjør slutt på grunn av den - så du er skikkelig på bærtur. Slike tanker er destruktive og bygger ikke akkurat selvtilliten din.

3. Nyt singletilværelsen og ha det gøy med nye bekjentskaper uten å føle press med å komme inn i et forhold igjen til du føler deg klar følelsesmessig...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det hadde dere sex lenge før det slutt?! At hun da etter å ha sex et TV-prigram plutselig skulle finne ut at penisen din var for liten (noe den heller ikke er, med mindre hun er Fru Flyhangar der nede) og gjøre det slutt finner jeg ekstremt usannsynlig.

Det ligger nok noe annet bak. Kanskje en annen gutt, hun kjedet seg, hun tok deg for gitt, hun ville prøve noe nytt osv. Og når hun innså at gresset ikke var noe grønnere kommer hun krypende tilbake.

Dine logiske slutninger mangler totalt logikk. Spør du henne om dette driter du deg totalt ut. Men det er jo lov å spørre om hvorfor hun gjorde det slutt, uten å komme med paranoide fantasier som passer best i X-files e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da du som lager et helvetes mas om penisstørrelse, ikke hun!

Hvis hun vil bli sammen med deg igjen, er det relevant å snakke ordentlig ut om hvorfor hun gjorde det slutt sist, slik at det ikke gjentar seg.

Si at du er usikker på årsaken, og ønsker en forklaring. Ikke si at du VET årsaken og "kjeft henne opp(!) for det vet du jo overhodet ikke.

Personlig synes jeg din teori ang. årsak høres helt usannsynlig ut.

Si (som sant er) at du er veldig usikker på hva som var grunnen sist. Ikke nevn penis eller sex hvis hun ikke gjør det.

Men det høres ut som om dere kunne trenge en skikkelig samtale før dere evt. blir kjærester igjen, for slik (paranoid) synsing om hennes tanker er ikke sunt for et forhold. Du har jo ikke særlig høye tanker om henne heller, siden du tror det du gjør, så vil du egentlig bli sammen med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som sier at dette med penisstørrelsen som avskjedsgrunn er søkt. Både fordi den er helt normal, og fordi det er lite sannsynlig at noen gjør det slutt p.g.a. denne.

Du søker en konkret grunn til at hun gjorde det slutt, noe å henge bruddet på. Det forstår jeg, men det er ikke alltid man klarer å gi noen plausibel grunn til at man gjør det slutt. Man vil ikke mer, rett og slett. Den forsmådde vil ofte spørre "Gjorde jeg noe feil" og slikt.

Jeg skulle ønske flere kunne forstå at det å gjøre det slutt ikke innebærer at man er veiet og funnet for lett. Det innebærer ikke at man refuserer mennesket, det betyr bare at han/hun ikke var den rette. Det er ikke slik at man faller for den peneste, mest intelligente, mest "perfekte". Kjærligheten er lunefull, og det hender at forelskelsen tar feil: Når den kjølner, blir det ingenting igjen.

Her på DOL kan man ofte lese at "Han var ikke verdt deg", "den drittsekken var ikke noe å samle på" osv. når noen har gjort det slutt. Jeg håper dette utelukkende sies for å trøste den som har kjærlighetssorg. For det er da vitterligen ingen forbrytelse å gjøre slutt på et forhold som ikke var det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlig!!!! Det er ingen jenter som gjør det slutt pga størrelse på penis!! La hun komme å besøke deg og snakk skikkelig ut om ting med hverandre! Spør henne om hvorfor hun gjorde det slutt med deg, du får et helt annet svar enn det du tror, vil hun ha deg tilbake så spill litt kostbar...:) Og en ting til: Du er over gjennonsnittet, det ligger mellom 14 og 15 en plass, så ingen grunn til bekymring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som sier at dette med penisstørrelsen som avskjedsgrunn er søkt. Både fordi den er helt normal, og fordi det er lite sannsynlig at noen gjør det slutt p.g.a. denne.

Du søker en konkret grunn til at hun gjorde det slutt, noe å henge bruddet på. Det forstår jeg, men det er ikke alltid man klarer å gi noen plausibel grunn til at man gjør det slutt. Man vil ikke mer, rett og slett. Den forsmådde vil ofte spørre "Gjorde jeg noe feil" og slikt.

Jeg skulle ønske flere kunne forstå at det å gjøre det slutt ikke innebærer at man er veiet og funnet for lett. Det innebærer ikke at man refuserer mennesket, det betyr bare at han/hun ikke var den rette. Det er ikke slik at man faller for den peneste, mest intelligente, mest "perfekte". Kjærligheten er lunefull, og det hender at forelskelsen tar feil: Når den kjølner, blir det ingenting igjen.

Her på DOL kan man ofte lese at "Han var ikke verdt deg", "den drittsekken var ikke noe å samle på" osv. når noen har gjort det slutt. Jeg håper dette utelukkende sies for å trøste den som har kjærlighetssorg. For det er da vitterligen ingen forbrytelse å gjøre slutt på et forhold som ikke var det riktige.

om en gutt slår opp med meg, så er det såklart ingen forbrytelse av ham, men det kan vel likevel sies at han ikke var verdt meg? for om han virkelig hadde innsett hvilket fantastisk menneske jeg var og elsket meg for den jeg var, så ville han kanskje ikke stå opp. At jeg fortjener en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om en gutt slår opp med meg, så er det såklart ingen forbrytelse av ham, men det kan vel likevel sies at han ikke var verdt meg? for om han virkelig hadde innsett hvilket fantastisk menneske jeg var og elsket meg for den jeg var, så ville han kanskje ikke stå opp. At jeg fortjener en annen?

Uansett hvor fantastisk menneske du er, er det ikke sikkert han vil elske deg. Han kan godt synes du er verdens flotteste menneske, men likevel bli forelsket i en annen eller ønske seg ut av forholdet med deg.

Og jeg synes man skal være veldig forsiktig med å uttale seg om verdi. I utgangspunktet fortjener alle det beste. Men det er som er best for en, er kanskje ikke det for en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange piggtrådsvar gitt. Snakk med henne du. Verden er ikke svart/hvit som enkelte tror. Det er lett å sitte på utsiden å gi råd, men egentlig vet du best selv hva du vil.

PS: Ikke vær sint, det kommer du ingen vei med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må rett og slett bryte alle bånd. et besøk av henne vil bare rippe opp i det igjen, og gjøre vondt værre. det er hardt, men sånn må det bare være. en eks er en eks, det er mye bedre for deg å finne en annen... og det vil du faktisk finne når du har kommet deg videre og blitt litt mer glad i deg selv, og selvsikker.

ellers så er dette absolutt ikke ei jente å samle på, om hun virkelig slår opp pga penisstørrelse eller seksuell erfaring. men det høres ut som en billig unnskyldning eventuelt.

sannheten var nok rett og slett at hun ville se noen andre peniser i sitt liv, før hun slo seg til ro med en fast...

vær hard og takk nei til noe besøk fra henne du, så gjør du deg selv en tjeneste.

Jeg er nesten helt sikker på at dette var grunnen, størrelsen altså.

For da vi var sammen, sa hun at jeg var den beste jeg hadde ligget med. Jeg tenkte ikke så mye over det, for jeg tenkte at "jaja, det sier hun vel til alle". Men jeg kunne ikke vært så dårlig, for jeg fikk henne til å komme 3 ganger på et ligg.

Men i ettertid spurte jeg henne om jeg var bra nok i senga, og da svarte hun "ja, du var noen av de beste jeg hadde ligget med". Greit, tenkte jeg, nå var jeg ikke mer enn blant de bedre. Jeg har ikke som krav at jeg absolutt må være best av alle og enhver hun har ligget med, men det er dumt å drive og si at jeg var så bra da vi var sammen for så å si noe annet senere.

Ingen av oss har særlig problemer med å finne seg en ny kjæreste, ihvertfall ikke hun. Og dette går faktisk ikke så innpå meg, så selvsikkerheten min er bra nok til å finne meg ei ny ei, og jeg har like lyst på jenter og sex nå som før.

Nå er denne jenta kanskje litt spesiell. For før vi ble sammen, hadde hun møtt en annen kar bare noen mnd før hun traff meg, og han likte hun godt. Men han ville ikke si navnet sitt, for han skammet seg over det. Da han etter en mnd gjorde det, gjorde hun det slutt.

Så det er er fullt mulig det var pga størrelsen det ble slutt.

Horekjerring.

Jeg vet ennå ikke helt hva jeg skal gjøre, og det som skjer framover nå er kritisk. Skal jeg kutte henne ut totalt, skal jeg gjøre det ansikt til ansikt...for å være sikker på det hele og for at hun skal få igjen. For ingen gjør slutt med meg pga noe sånt. Og jeg vet hun vil komme krypende tilbake, for da vi var sammen, brøt jeg opp med henne 4 ganger, og hver eneste gang kom hun krypende tilbake. Det vil jeg ikke tillate denne gangen, for dette tar kaka. At hun da vil gå og angre på dumheten sin resten av livet sitt er derfor passende straff.

Jeg vet ikke engang om dette er riktig jente for meg å være sammen med...

Det kan imidlertid være mer enn bare størrelsen som er grunnen. For det var veldig stressende i forholdet, jeg var veldig paranoid og sjalu, og det var strevsomt for oss begge. Dessuten har hun veldig lite tid til noe forhold for hun er så opptatt med alt annet hele tiden.

Men det er nok størrelsen som er grunnen. Hun sa jo aldri grunnen til at det ble slutt! Sier bare, "det er bare meg".

Det er klart at jeg mistet troen på kjærligheten etter noe slikt, og jenter generelt.

Men jeg føler meg likevel ganske sikker på at det finnes andre jenter der ute som ikke er så forbaska kravstore som denne og ja, ikke så sære.

Dessuten vil jeg ha ei jente som kan være mer sammen med meg og bruke litt mer tid sammen med meg. Gjøre mer ilag, mer enn nesten kun tlf.kontakt. Denne var tross alt kun avstandsforhold.

Skal ta og tenke over dette selv en stund nå så får jeg se hva jeg skal gjøre.

Takk for svar alle sammen. Ser jeg har provosert noen, det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt sikker på at dette var grunnen, størrelsen altså.

For da vi var sammen, sa hun at jeg var den beste jeg hadde ligget med. Jeg tenkte ikke så mye over det, for jeg tenkte at "jaja, det sier hun vel til alle". Men jeg kunne ikke vært så dårlig, for jeg fikk henne til å komme 3 ganger på et ligg.

Men i ettertid spurte jeg henne om jeg var bra nok i senga, og da svarte hun "ja, du var noen av de beste jeg hadde ligget med". Greit, tenkte jeg, nå var jeg ikke mer enn blant de bedre. Jeg har ikke som krav at jeg absolutt må være best av alle og enhver hun har ligget med, men det er dumt å drive og si at jeg var så bra da vi var sammen for så å si noe annet senere.

Ingen av oss har særlig problemer med å finne seg en ny kjæreste, ihvertfall ikke hun. Og dette går faktisk ikke så innpå meg, så selvsikkerheten min er bra nok til å finne meg ei ny ei, og jeg har like lyst på jenter og sex nå som før.

Nå er denne jenta kanskje litt spesiell. For før vi ble sammen, hadde hun møtt en annen kar bare noen mnd før hun traff meg, og han likte hun godt. Men han ville ikke si navnet sitt, for han skammet seg over det. Da han etter en mnd gjorde det, gjorde hun det slutt.

Så det er er fullt mulig det var pga størrelsen det ble slutt.

Horekjerring.

Jeg vet ennå ikke helt hva jeg skal gjøre, og det som skjer framover nå er kritisk. Skal jeg kutte henne ut totalt, skal jeg gjøre det ansikt til ansikt...for å være sikker på det hele og for at hun skal få igjen. For ingen gjør slutt med meg pga noe sånt. Og jeg vet hun vil komme krypende tilbake, for da vi var sammen, brøt jeg opp med henne 4 ganger, og hver eneste gang kom hun krypende tilbake. Det vil jeg ikke tillate denne gangen, for dette tar kaka. At hun da vil gå og angre på dumheten sin resten av livet sitt er derfor passende straff.

Jeg vet ikke engang om dette er riktig jente for meg å være sammen med...

Det kan imidlertid være mer enn bare størrelsen som er grunnen. For det var veldig stressende i forholdet, jeg var veldig paranoid og sjalu, og det var strevsomt for oss begge. Dessuten har hun veldig lite tid til noe forhold for hun er så opptatt med alt annet hele tiden.

Men det er nok størrelsen som er grunnen. Hun sa jo aldri grunnen til at det ble slutt! Sier bare, "det er bare meg".

Det er klart at jeg mistet troen på kjærligheten etter noe slikt, og jenter generelt.

Men jeg føler meg likevel ganske sikker på at det finnes andre jenter der ute som ikke er så forbaska kravstore som denne og ja, ikke så sære.

Dessuten vil jeg ha ei jente som kan være mer sammen med meg og bruke litt mer tid sammen med meg. Gjøre mer ilag, mer enn nesten kun tlf.kontakt. Denne var tross alt kun avstandsforhold.

Skal ta og tenke over dette selv en stund nå så får jeg se hva jeg skal gjøre.

Takk for svar alle sammen. Ser jeg har provosert noen, det var ikke meningen.

altså, så lenge hun aldri har sagt noe om størrelse, så kan du jo bare finne på hva som helst som kan være grunnen da, hvorfor ikke penisens utseende, lukt, smak, fargen på hårene...

hadde trodd mer på seksuell prestasjon enn penisstørrelse faktisk, hadde jeg skullet være litt paranoid ville jeg nok gått for det. Men helt ærlig, jeg tror sannheten er at hun ville ha sex fler enn deg, før hun slo seg til ro.

Når det er sagt så finner jeg endel hull i historien din. Først sier du hun ikke har sett så mange peniser før din, og så sier du hun har ligget med flere før deg. Du klager på at hun slo opp uten grunn, men har selv slått opp med henne gjentatte ganger...

Send henne en sms, si vennskapet er over og at det er best dere ikke treffes mer. Slett henne fra telefonen din, og msn. Tror dere begge bør finne dere en annen partner... det forholdet dere hadde virker ikke spesielt topp.

(Og jeg har en mistanke om at hun kan ha faket de tre orgasmene? Iallfall om det var ene og alene din prestasjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...