Gå til innhold

Trampling - er det farlig?


Gjest stadacone

Anbefalte innlegg

Gjest stadacone

Som man skjønner går mitt spørsmål på noe man kaller "trample"-fetish, hvis noen har hørt om det.

På "Femdom skandinavia" ( hvor jeg selv er medlem) reiser

Mistress Victoria spørsmålet om dette,

sitat:

"..Jeg har været (og er stadig) enormt nervøs for at komme til at gøre skade. Med alle de andre ting jeg laver ved jeg sådan nogenlunde hvor jeg skal slå, stikke binde osv men trample får mig til at føle mig usikker. Jeg er bange for at træde på/skade noget vitalt (nyrer, lever o.lign) og jeg ved slet ikke nok om anatomi eller hvor meget belastning af den slags kroppen kan tage til at jeg føler mig helt på toppen..."

http://www.femdom.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1095

Tenkte jeg skulle forsøke å høre om noen her har formeninger om dette, som muligens da kan være til hjelp til svar på forumet.

Mvh

stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan evt. se om SMil har skrevet noe om det?

Evt. linker på siden deres.

Eller, hvorfor ikke legge inn spørsmålet ditt der?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hæ? Hva faen! Tramper på hverandre??? Er det det du mener? Sykt.. Skjønner ikke at folk tenner på å skade andre eller bli pint sjøl. Sjukdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stadacone

Hæ? Hva faen! Tramper på hverandre??? Er det det du mener? Sykt.. Skjønner ikke at folk tenner på å skade andre eller bli pint sjøl. Sjukdom!

Ja, man må vel forvente fordommer.

Slik var det også engang når det gjaldt homofile. I dag er de respektert, og det aksepteres ikke lenger at de blir kalt sjuke offentlig.

Det er mange slags legninger og fetisher ute og går.Det eneste som ikke bør aksepteres er vel pedofili.og ting med dyr feks.

En hovedregel bør være at erotikk skal foregå mellom voksne mennesker med gjensidig tillit.

Det gjelder også trample, eller beslektede fetisher som fotfetish og facesitting.

Dette er ikke unormalt, og meget utbredt blandt helt normale oppegående folk over hele verden som slett ikke er syke.

Et seriøst internasjonalt forum for disse fetishene er:

http://www.mistressdestiny.com/forums/index.php?s=

Tusener på tusener av NORMALE menensker over hele verden snakker her åpent og ærlig om sine legninger, og deler opplevelser m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

Hæ? Hva faen! Tramper på hverandre??? Er det det du mener? Sykt.. Skjønner ikke at folk tenner på å skade andre eller bli pint sjøl. Sjukdom!

Våkne opp. Det er ikke sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tråkkevalen

Ja, man må vel forvente fordommer.

Slik var det også engang når det gjaldt homofile. I dag er de respektert, og det aksepteres ikke lenger at de blir kalt sjuke offentlig.

Det er mange slags legninger og fetisher ute og går.Det eneste som ikke bør aksepteres er vel pedofili.og ting med dyr feks.

En hovedregel bør være at erotikk skal foregå mellom voksne mennesker med gjensidig tillit.

Det gjelder også trample, eller beslektede fetisher som fotfetish og facesitting.

Dette er ikke unormalt, og meget utbredt blandt helt normale oppegående folk over hele verden som slett ikke er syke.

Et seriøst internasjonalt forum for disse fetishene er:

http://www.mistressdestiny.com/forums/index.php?s=

Tusener på tusener av NORMALE menensker over hele verden snakker her åpent og ærlig om sine legninger, og deler opplevelser m.m.

Tror en bør vite hva en gjør før en spankulerer med høye hæler oppå en annens persons kropp.

En kan i verste fall drepe noen. Tviler på at det er intensjonen,men det kan jo skje om man er uforsiktig.

Et feiltråkk på et ribbein kan fort ende med en punktert lunge..

For at det skal være forsvarlig kreves det at en har kunnskap om kroppen, har grenser, regler og er generelt forsiktig.

Det tryggeste er nok å droppe de høye hælene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stadacone

Tror en bør vite hva en gjør før en spankulerer med høye hæler oppå en annens persons kropp.

En kan i verste fall drepe noen. Tviler på at det er intensjonen,men det kan jo skje om man er uforsiktig.

Et feiltråkk på et ribbein kan fort ende med en punktert lunge..

For at det skal være forsvarlig kreves det at en har kunnskap om kroppen, har grenser, regler og er generelt forsiktig.

Det tryggeste er nok å droppe de høye hælene..

Ja jeg er temmelig enig med deg.

Det er også mye av det samme noen av de erfarne på forumet sier til Victoria.

Jeg er selv heller ikke så opptatt av høye hæler. Det er mer følelsen av presset og tyngden som er viktig sammen med selve den erotiske og stilistiske delen.

Jeg har opplevd å få et ribben brukket under trampling, uten at det skjedde noe skade.

Men jeg snakket med en lege etterpå som også nevnte faren for lungepunktering.

Man bør nok klart være forsiktig ja, og vite hva man gjør.

Stjerne"matter" som Feks Alex og tramplee tror jeg må ha et særlig talent til å kunne tåle ekstrem trample.

De jumpene de stadig blir utsatt for ( ofte fra ganske store høyder og med full kraft ) er nok ikke til å anbefale å forsøke for vanlige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...