Gå til innhold

P-piller


Starsky

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 og går på p-piller (ja, jeg har fast type, som jeg er SÅ glad i:) den ene grunnen til at jeg begynte med de var for å få mensen min i gang igjen, for den hadde stått stille i over et år...men nå har jeg hatt mensen i en måned snart! det blødde mye de første 3 ukene, men nå i den 4.uka begynner det å roe seg ned litt.. er det normalt å ha "blødning" så lenge, det må jo ha noe med pillene å gjøre? det er jo litt kjedelig da, når du først kan ha ubeskyttet sex, men så har man mensen.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, det var veldig ungt både å gå på piller, og ha sex, og ha sex uten kondom synes jeg... kanskje kroppen din sier fra at dette er alt for tidlig? at den heller vil kysse og kose noen år til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var veldig ungt både å gå på piller, og ha sex, og ha sex uten kondom synes jeg... kanskje kroppen din sier fra at dette er alt for tidlig? at den heller vil kysse og kose noen år til?

hehe...du syns kanskje det :)

vel.. legen som skrev det ut til meg! og nei, hverken jeg eller kroppen min vil kun kose og klemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var veldig ungt både å gå på piller, og ha sex, og ha sex uten kondom synes jeg... kanskje kroppen din sier fra at dette er alt for tidlig? at den heller vil kysse og kose noen år til?

hvor gammel er du, snilen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er du, snilen? :)

jeg er 23, og jeg kan fortelle deg at jeg er ganske sikker på at når du blir like gammel som meg, så ville du vært glad for om du ventet til du ble sytten år isteden... minst! er så mange mange år du har på deg å oppleve og utforske seksualiteten din, og da burde det vært viktigst for deg og partneren din å kysse og klemme og kanskje om en stund være litt nakne sammen og ta litt på hverandre...

skjønner ikke hastverket, og er bekyrmret for hva slags forhold du vil få til sex senere når du har latt det gå så fort allerede... den tiden da fingerflørting gav elektriske støt gjennom hele kroppen, og tungekyss gav sommerfugler i magen bare av å tenke på det...

og jeg vet ikke hvor mye du har utforsket din egen kropp og seksualitet før du har begynt å dele deg med en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23, og jeg kan fortelle deg at jeg er ganske sikker på at når du blir like gammel som meg, så ville du vært glad for om du ventet til du ble sytten år isteden... minst! er så mange mange år du har på deg å oppleve og utforske seksualiteten din, og da burde det vært viktigst for deg og partneren din å kysse og klemme og kanskje om en stund være litt nakne sammen og ta litt på hverandre...

skjønner ikke hastverket, og er bekyrmret for hva slags forhold du vil få til sex senere når du har latt det gå så fort allerede... den tiden da fingerflørting gav elektriske støt gjennom hele kroppen, og tungekyss gav sommerfugler i magen bare av å tenke på det...

og jeg vet ikke hvor mye du har utforsket din egen kropp og seksualitet før du har begynt å dele deg med en gutt?

23 år sa du? hihi.. da er du like gammel som min første! som jeg forresten lå med nå, i sommerferien da jeg var i tyrkia.. jeg kjente han bare i 3 dager oxo! wow! høres det ut som jeg skryter?NEI, absolutt ikke. men det er min kropp, og mitt liv. og om jeg kjente meg selv seksuelt godt nok før jeg hadde sex? oh yeah baby! men takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 år sa du? hihi.. da er du like gammel som min første! som jeg forresten lå med nå, i sommerferien da jeg var i tyrkia.. jeg kjente han bare i 3 dager oxo! wow! høres det ut som jeg skryter?NEI, absolutt ikke. men det er min kropp, og mitt liv. og om jeg kjente meg selv seksuelt godt nok før jeg hadde sex? oh yeah baby! men takk for omtanken :)

Tenk på meg når du blir på min alder da, så kan du heller vurdere da hva du synes... at du selv hadde helt rett, eller at jeg kanskje hadde litt rett jeg også...

Håpe du har sex av andre grunner enn å provosere og sjokkere iallfall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth16

Kansje det bare er mensen som har kommet i gang i igjenn. Har hørt at man kan få uregelmessige blødninger av p piller skjer men er ikke uvnelig. Jeg oplevde første 3 mnd at jeg ikke hadde mensen så ble alt normalt. Hvor gammel er din type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det bare er mensen som har kommet i gang i igjenn. Har hørt at man kan få uregelmessige blødninger av p piller skjer men er ikke uvnelig. Jeg oplevde første 3 mnd at jeg ikke hadde mensen så ble alt normalt. Hvor gammel er din type?

Hei Elisabeth... Typen min fylte 16 i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...