Gå til innhold

hår i rompa???


Starsky

Anbefalte innlegg

er det normalt/sant at jenter har hår i rompa? og hvordan blir de kvitt det? ren nysjerrighet.. leste om det i ett blad om kvinners natur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen jenter har det. Det er en uting så det er fint de fjerner det.

Jeg har sett bilder av jenter på nettet, uten at jeg selvsagt ser på den slags, og enkelte av de ushavede har åpenbart hår der.

Kan bli homse av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter har det. Det er en uting så det er fint de fjerner det.

Jeg har sett bilder av jenter på nettet, uten at jeg selvsagt ser på den slags, og enkelte av de ushavede har åpenbart hår der.

Kan bli homse av mindre.

Mens vi snakker om uting, synes nå jeg alt kroppshår som ikke er på hodet er en uting. Greit med en bitteliten merking foran, men ellers skal alt være glatt. Hår i munnen? Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pippi strømpel

ja det stemmer nok at vi har hår i rompa, vi mennesker har hår overalt på kroppen utenom i handflatene og under fotene. noen har mer eller mindre enn andre. helt naturlig! de kan fjernes eller ikke fjernes,det er opp til hver enkelt person..håret på kroppen er jo for å holde varmen.. hmm, litt rart av dere gutter å tro at vi jenter er så mye mere "hårFri" enn dere.. men men.håper du fikk svar på det du lurte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om uting, synes nå jeg alt kroppshår som ikke er på hodet er en uting. Greit med en bitteliten merking foran, men ellers skal alt være glatt. Hår i munnen? Nei takk!

Det er det værste jeg har hørt!! Her kommer det en som tror jenter er hårløse omtrent overalt, så kommer andre og sier hvor ekkelt det er med hår overalt utenom på hodet.. Hallo, det er da greit at man ikke er helt "ape", men tror dere gutter at det er NOE bedre med hårete mannelegger, skjegg, bart, armer til en gorilla??

Dere får lete etter disse plastikk damene uten hår noen sted.. får være måte på til ekstra jobb vi damer skal ha. Holder med legger, bikini linje, armhule og ev en stuss "forran"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen jenter har det. Det er en uting så det er fint de fjerner det.

Jeg har sett bilder av jenter på nettet, uten at jeg selvsagt ser på den slags, og enkelte av de ushavede har åpenbart hår der.

Kan bli homse av mindre.

Trur dere gutter virkelig at det er mye mer sexy når dere har hår i rompa enn når vi har det. Barber dere dere også da vel!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det værste jeg har hørt!! Her kommer det en som tror jenter er hårløse omtrent overalt, så kommer andre og sier hvor ekkelt det er med hår overalt utenom på hodet.. Hallo, det er da greit at man ikke er helt "ape", men tror dere gutter at det er NOE bedre med hårete mannelegger, skjegg, bart, armer til en gorilla??

Dere får lete etter disse plastikk damene uten hår noen sted.. får være måte på til ekstra jobb vi damer skal ha. Holder med legger, bikini linje, armhule og ev en stuss "forran"

"....får være måte på til ekstra jobb vi damer skal ha. Holder med legger, bikini linje, armhule og ev en stuss "forran"..."

---

Hehe... Har en først barbert legger, bikinilinje, armhule og dotten, så kan man jaggu ta seg tida til rompehårene også!

Skulle tatt seg ut: nybarbert og stelt overalt, utenom en stor hårdott i stjerten :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"....får være måte på til ekstra jobb vi damer skal ha. Holder med legger, bikini linje, armhule og ev en stuss "forran"..."

---

Hehe... Har en først barbert legger, bikinilinje, armhule og dotten, så kan man jaggu ta seg tida til rompehårene også!

Skulle tatt seg ut: nybarbert og stelt overalt, utenom en stor hårdott i stjerten :-).

:-)) Har ikke hårdott i rumpa!! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...