Gå til innhold

Svetting og sex


Gjest Yoghurt Naturell

Anbefalte innlegg

Gjest Yoghurt Naturell

Kjæresten min svetter veldig mye under sex. Det er slik at når han er øverst drypper det svette ned på meg.

Det høres sikkert teit ut, men dette er faktisk litt turn-off for meg.

Hva kan vi gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Sette opp vindu?

-Sette på en vifte når dere har sex?

-Gjøre det i dusjen, med dusjen på? *hehe*

-Gjøre det ute i kulda?

Kjæresten min svetter også når vi har sex, men jeg syns det bare er deilig. Jo varmere, jo mer pirrende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x-en min svettet å enormt mye.. det var skikkelig ekkelt når det dryppet svette på meg.. syns ingenting om det.. det ble egentlig til slutt sånn at jeg ikke ville ha sex med han.. huff og huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grubler på nytt nick

Ha en liten klut for hånden, så kan du tørke av ham litt innimellom.

Alternativt; Du er øverst, så drypper han i alle fall ikke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt Naturell

Synes det er bare opphissende jeg, at vi har så sampende sex at svetten siler.. mmm

Vel, jeg er forsovidt enig i at det er opphissende i moderate mengder. Det viser jo at han koser seg.

Men kjæresten min svetter såpass mye at det renner en del god del svette ned på meg, og det synes jeg er litt ekkelt.

Og jeg har ikke lyst til å være på toppen hele tiden, det er greit innimellom, men det er ikke favorittstillingen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gryaniata

Vel, jeg er forsovidt enig i at det er opphissende i moderate mengder. Det viser jo at han koser seg.

Men kjæresten min svetter såpass mye at det renner en del god del svette ned på meg, og det synes jeg er litt ekkelt.

Og jeg har ikke lyst til å være på toppen hele tiden, det er greit innimellom, men det er ikke favorittstillingen min :-)

Bytte kjæreste da.. svetter han når han har sex gjør han vel bare det da... Evt tørke han litt av og til da, men det regner jeg med du allerede har tenkt ut selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han overvektig kan han slanke seg. Overvektige mennesker svetter lettere enn andre. Er han i dårlig fysisk form, kan bedre form hjelpe. Si at han må dusje først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt Naturell

Er han overvektig kan han slanke seg. Overvektige mennesker svetter lettere enn andre. Er han i dårlig fysisk form, kan bedre form hjelpe. Si at han må dusje først.

Han er ikke overvektig, og han trener ganske mye. Det hjelper ikke å dusje først, det er jo ikke "gammel" svette som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke overvektig, og han trener ganske mye. Det hjelper ikke å dusje først, det er jo ikke "gammel" svette som kommer.

Skjønner ikke at det går an å bli så svett bare ved sex. Han skal jo ikke holde på i timevis....Det er vel bare å tørke av han da. Skjønner at du mister litt lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...