Gå til innhold

bivirkninger av Hypericum Stada??!!


rose22

Anbefalte innlegg

jeg begynte med hypericum stada piller for 6 uker siden..

begynte med dem pga lett nedstemhet og litt angst som hadde vart en stund..

det gikk helt fint, merket ingenting av bivirkninger, men den siste uka har jeg blitt plaget med hodepine, jeg er trøtt stort sett hele tida..har ikke overskudd..kan det være bivirkninger??

hvorfor kom dem så seint? etter 6 uker? skal jeg bare slutte med pillene nå da? får jeg tilbakefall?

jeg har merket forbedring når det gjelder nedstemheten, og angsten ble dempet noe...hva skal jeg gjøre? er disse bivirkningene farlige??!!

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Hei! Regner med det er Johannesurt du bruker? i såfall burde du kontakte der du har kjøpt produktet og høre med de ang. bivirkninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også hodepine av dem. Les pakningsvedlegget, der står det om vanlige bivirkninger. Har du andre bivirkninger enn det som står der, skal du kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...