Gå til innhold

små pupper- PLEASE HJELP!!!


Gjest hu_derre

Anbefalte innlegg

Gjest hu_derre

jeg er ei jente på 16 år. jeg har hatt mensen i ca. 1 1/2 år nå, den er litt uregelmessig men ellers ganske normal. problemet mitt er at jeg har så små bryster! jeg er 1,81 høy og veier 63 kg.jeg har ganske store hofter, så jeg føler ikke størrelsen på brystene mine står i forhold til resten av kroppen. jeg er ellers ganske fornøyd med kroppen min, men brystene ødelegger ALT. jeg bruker A-cup eller AV og til 70B,men jeg må alltid bruke BH med innlegg for ellers ser jeg jo HELT flat ut. jeg er flau for å gå med bikini eller badedrakt- det er jo ikke normalt å ha så små pupper!i og med at hoftene mine er store blir jeg akkurat som en "flaske"av utseende;(større bryster hadde betydd så utrolig mye både for mitt utseende og selltillit. jeg har hørt bittelitt om at p-piller eller soya kan øke bryststørrelsen, er det sant??hva produkter kan jeg bruke??hva koster de og hvor kjøpes de? jeg er ganske tynn, har dette noe med saken å gjøre?HJELP MEG!!utrolig takknemlig for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du har sikkert fått høre ørten ganger at du bare må vente litt, og at de kanskje vil vokse mer etterhvert, allikevel. Også har du antagelig tenkt at det er no way siden du er 16 og forlengst har fått mensen og sånn..?

Vel tenk da på dette: Jeg er også høy og tynn. Sommeren for to år siden, da jeg var 22, la jeg litt på meg (ikke mye) - og plutselig vokste puppene fra en jevn B-cup til C+ (+) på et par måneder! Fakta! Vedder på mange trodde jeg hadde fått en boob job, men den gang ei...

Så det er altså håp! Ty i allfall ikke til silikon el.l. på en stund enda. Du kan jo kjøpe BH'er med olje/geléfyll, som øker størrelsen en cup-str. eller noe slikt. Finnes myke plast "løspupper" også, i forskjellige størrelser, som opptar kroppsvarme og ser utrolig naturlige ut utenpå.

Lykke til i allefall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullejente!!!!!!!!!!

For det første er du bare 16 år!!!

Da hadde jeg absolutt ingen pupper!

Og det er veldig mange som synes det er fint m små pupper. Jeg er 22 år selv, for ett år siden brukte jeg A-cup, og jeg fikk bare høre positive ting. Som: endelig ei dame som har skjønt det.., Hvem vil vel ha ei dame med silikon...(det er nemlig bare en fantasi de har, de vil ikke ha det når det kommer til stykket..)I dag bruker jeg B-cup, jeg fikk større pupper da jeg begynte på p-piller. Jeg synes jo det er flott, men livet er da ikke blitt bedre! TA HINTET!

Ikke f..om jeg vil hjelpe deg m å få større pupper..Er det ikke en grei løsning å bruke bh m innlegg hvis du skal kle deg m en dyp utringning..? Lær å bli glad i deg selv..Pupper betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hu_derre, du er bare 16!!!

Jeg var selv rundt 14 når jeg fikk mensen. Var alltid litt tynn og hadde ingen pupper frem til jeg var 22 (var heelt flat). Kjøpte som 23 åring min første bh (A-cup) og to år senere (UTEN noen inngrep men jeg hadde lagt på meg litt) hadde jeg C-cup. For noen tar det tid. Ha litt tålmodighet..pupper er da ikke alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du må ha mer tålmodighet. Det tar lang tid for brystet å utvikle seg, det vokser mange år etter du har fått mensen. Noe kan skyldes at du er tynn. Jeg synes ikke du skal bruke p-pille , hvis du ikke har bruk for prevensjon. Det som kan skje med pillen er at brystene blir hovne, men det er ikke egentlig vekst. P-pille fåes bare med resept fra lege.

Så ta det med ro noen år til, det tar tid for kroppen å utvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...