Gå til innhold

Underlivsopp - svar fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun av praktiske grunner er det anbefalt å ikke kombinere det med mens. Men det er ikke farlig.

Skrevet

Det er ikke noe i veien for det, men den virker jo ikke stort, da....Det er for bløtt der nede, så du får vente til du er ferdig, tror jeg.

Skrevet

Det er ikke noe i veien for det, men den virker jo ikke stort, da....Det er for bløtt der nede, så du får vente til du er ferdig, tror jeg.

Bruker man tamponger så er det ikke videre vått?

Skrevet

Vel, soppen kommer jo ovenfra....den gror og trives lenger oppe i slimhinnene i skjeden, selv om vi ikke ser den før den har vandret helt ned og er på vei ut. Og da synes jeg ikke akkurat å stenge igjen med en tampong er særlig glupt...det gjør IKKE saken særlig bedre.

Vi ser jo ikke soppen før den drives helt ned og ut. Men det er altså ikke blant hudfoldene ved utgangen den har sin "opprinnelse".

Skrevet

Vel, soppen kommer jo ovenfra....den gror og trives lenger oppe i slimhinnene i skjeden, selv om vi ikke ser den før den har vandret helt ned og er på vei ut. Og da synes jeg ikke akkurat å stenge igjen med en tampong er særlig glupt...det gjør IKKE saken særlig bedre.

Vi ser jo ikke soppen før den drives helt ned og ut. Men det er altså ikke blant hudfoldene ved utgangen den har sin "opprinnelse".

Ah! Jeg har aldri hatt sopp så jeg aner ikke hvordan det arter seg. Hos de søte små har det jo bare artet seg som røde prikker i bleieområdet (det ble i alle fall konstantert som sopp av pleierne på barneklinikken).

Skrevet

Hvis det er skikkelig plagsomt så stapp inn en stikkpille. Om natta blør du vel ikke så mye? Anbefaler bind istedenfor tampong om du skal ta en stikkpille.

Skrevet

Jeg vil sterkt fraråde å bruke tampong når man har sopp. Det gjør vondt verre, og det brenner og svir som i helvete når man setter den inn og trekker den ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...