Gå til innhold

Kondomer


snilen

Anbefalte innlegg

Hva slags type kondomer foretrekker dere?

Har litt problemer med å finne "den rette" vi.

Får ikke rullet den helt nedpå roten liksom, blir hengende på litt sånn krøllete halvveis på skaftet på en måte.

Usikker på om vi tar det på feil, eller om vi har feil type. Har prøvd de fleste fra RFSU nå...

Erfaringer? (Har hatt noen år med kondomfri, og føler oss dermed litt nybegynnere igjen på dette området...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zeinfeld

Forutsetter at dere er et par som har vært sammen noen år, og at dere ikke lenger er tenåringer. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker kondom, med mindre dere bruker det ved rompesex, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsetter at dere er et par som har vært sammen noen år, og at dere ikke lenger er tenåringer. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker kondom, med mindre dere bruker det ved rompesex, da....

bytte av prevansjon, som fører til at en må ta ekstra forhåndsregler for sikkerhetsskyld... siden vi ikke er helt klare for barn enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaime-l

bytte av prevansjon, som fører til at en må ta ekstra forhåndsregler for sikkerhetsskyld... siden vi ikke er helt klare for barn enda...

P-ringen er vel safe etter 1 uke hvis du satte den inn første mens-dag, jeg ventet i 2, for sikkerhets skyld. Hva kondomer angår, har jeg bare erfaring med Safe Play fra Durex, og de passet oss perfekt..men alle er jo, eh, forskjellige >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girl interrupted

P-ringen er vel safe etter 1 uke hvis du satte den inn første mens-dag, jeg ventet i 2, for sikkerhets skyld. Hva kondomer angår, har jeg bare erfaring med Safe Play fra Durex, og de passet oss perfekt..men alle er jo, eh, forskjellige >:)

Profil! absolutt kjempebra! Og easy.ac faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profil! absolutt kjempebra! Og easy.ac faktisk.

Godt råd: Kjøp kondomer i de sydlige trakter!

Norske kondomer er veldig små i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som vanlige kondomer er for små. Det er å få tak i større størrelser. Sjekk på kondomeriet og lignende steder.

Har en mistanke om det jeg også, men kjæresten min har nok ikke like god selvtillitt der, og lurer heller på om den kan være for liten... -smile- Prøvde okeido, men syntes ikke det var noe forskjell. Kjøpt noen av den "amerikanske typen", slike som er sirkelformede isteden for elipseformede i pakningen. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd: Kjøp kondomer i de sydlige trakter!

Norske kondomer er veldig små i størrelse.

ikke så veldig godt råd, for det er ikke alle land som tester kondomer så godt som norge, og jeg vil helst ha noen som holder jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om det jeg også, men kjæresten min har nok ikke like god selvtillitt der, og lurer heller på om den kan være for liten... -smile- Prøvde okeido, men syntes ikke det var noe forskjell. Kjøpt noen av den "amerikanske typen", slike som er sirkelformede isteden for elipseformede i pakningen. Blir spennende!

Problemet er at huden utenpå strekker seg når du ruller på kondomet, og når huden trekker seg tilbake krøller kondomet seg. Hvis du klarer å få to fingre under kondomet på siste 2/3 av pårullingen kan du strekke kondomet en tanke sånn at det ikke krøller seg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...