Gå til innhold

God nyhet fra gammel sliter!


Happypar

Anbefalte innlegg

Det er sikkert ikke mange som husker meg. Det er "en evighet" siden jeg var her inne. Har vært litt i hi den siste tiden. Men nå er tiden inne for å komme med den store nyheten: Etter fire ICSI-forsøk, et fryseforsøk og et avbrutt forsøk - har underet skjedd! Jeg er gravid!!! Så alle dere andre slitere der ute - det finnes håp. Gamle travere som Nord-Trønder og Ola32 (eller er det Ola 34 nå?) - jeg kommer etter med stormskritt. Har vært på UL og sett et knøttehjerte slå i full fart i en kropp på 14 mm. Nå satser jeg på at det holder helt fram til termin i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Det var gode nyheter sånn utpå formiddagen i dag. Er ikke så ofte her inne lengre jeg heller, for mine to tvillinggutter krever sitt.De feirer forresten halvtårsdagen sin i dag. Vi hadde også 4 icsi-forsøk før det klaffet. Du har mye å se fram til. Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Trønder

Klart jeg husker deg og du har vært i tankene mine tid om annen (feks. når jeg sitter å leser avisen - he-he). Dette var fryktelig artig - støggarti va det! Og artigere skal det bli......!

Har lurt veldig på hvordan det har gått med deg/dere, men har liksom ikke tort å etterlyst deg etter at du "forsvant" herifra. Ble bare så innmari glad da jeg så hvem som hadde signert tittelen på innlegget! Og selv om dette ikke handler om rettferdighet så synes nå jeg akkurat nå at dette hadde dere fortjent! Det er selvsagt helt unødvendig å si dette, men jeg må bare - det dere har i vente er bare så utrolig artig. Og jeg skal love deg at når det lille knøttet i et kort øyeblikk slipper brystet for å titte opp på mamma'n sin med et stort smil for så å fortsette ved "matfatet" er verdens dummeste spørsmål "var det verdt alt slitet, alle forsøkene, alle stikkene, alle nedturene?"

Som du skjønner storkoser vi oss her i sørfylket og vi får mer og mer lyst på en til.....

Du må holde oss oppdatert utover høsten og vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...