Gå til innhold

Mystiske plankebiter - symbol på noe?


morinor

Anbefalte innlegg

Opplevde i kveld at noen (tror det var ungdommer) spikret opp plankebiter i et slags mønster på et tre i grensen mellom vår tomt og et tre. Grunnen til at det hele var litt ekkelt var at jeg oppfattet ord som "Hitler" og "hakekors" fra dem da de stod og spikret opp plankene. Var alene med ungene og turde ikke gå ut å snakke med dem i mørket.

Noen som aner noe om hva det kan være eller som har opplevd noe lignende? Vet jo at ungdom tagger, men at de spikret om tilsynelatende meningsløse plankebiter på et tre er nytt for meg. Og det var ikke hyttebygging de holdt på med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Så ekkelt! Slenger meg på med et tillegsspørsmål vedr noe som jeg mener å ha hørt har enten okkulte eller nazistiske røtter. Å henge sko over veien i ledningnettet. De henger der og dingler etter lissene.

Dette var et symbol på et eller annet, men fikk ikke helt med meg hva?

Jeg syntes også det var veldig ekkelt, selv om det ikke var helt nær meg. Kan godt forstå dine følelser. Slike folk er jo utilregnelige all den tid de er ganske hjernevasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...